شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی

از {{model.count}}

Bestway 43159

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی از سری محصولات جدید این شرکت است که با بهترین مواد اولیه ساخته شده است و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. تشک بادی روی آب دارای بدنه ای ضخیم بدون ایجاد حساسیت می باشد که قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب را دارد و در نهایت برای مدت زمان طولانی بر روی سطح آب به صورت شناور می ماند و تعادل لازم را دارد. در نتیجه افراد نیز با استفاده از این محصول می توانند تعادل خود را داشته باشند و دچار هیچ مشکلی نشوند. این محصول رنگبندی جذابی نیز دارد که مشابه با توت فرنگی می باشد و می تواند زیبایی ظاهری داشته باشد. در نتیجه در نظر افراد محبوبیت پیدا می کند و جزو محصولات بادی پر فروش در حال حاضر است. از این رو می توان با تکیه بر مزیت هایی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و از آن لذت برد. بدنه آماده استفاده در معرض تابش خورشید می باشد که دچار پس دادن رنگ به محیط نمی شود و می تواند ظاهر خود را حفظ کند. به این ترتیب گزینه ای دلخواه و منحصر به فرد است که با داشتن طول عمر و دوام بالا می توان از آن بهترین استفاده های لازم را به عمل آورد.

خرید تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی ارزان این محصول وزن کمی دارد و حتی با باد شدن نیز به راحتی جا به جا و حمل می شود. اما به جهت کمجا بودن در زمان رفتن به مسافرت و گردش می بایست بدنه را از باد تخلیه کرد و تاشو نمود و در نهایت توانست در بسته بندی کوچک آن را حمل و جا به جا کرد. به این ترتیب با رسیدن به مکان مورد نظر می توان به وسیله پمپ باد های مختلف محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد تا افراد در سطح آب های آرام بتوانند حضور استاندارد و ایمنی داشته باشند. انتخاب و خرید تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی تنها با مراجعه به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس صورت می گیرد.

 نوع گرد
 طول 137 سانتي متر
 عرض  130 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...