شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی

از {{model.count}}

Bestway 43159

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی دارای طراحی زیبا و خاص می باشد که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است و می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. این تشک بادی برای قرار گیری بر روی سطح آب انتخاب شده است که دارای وزن کم و قابلیت حمل آسان می باشد تا بتوان در زمان رفتن به مسافرت و گردش آن را به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. تشک بادی روی آب مدل آناناس می باشد که رنگبندی جذابی دارد و مورد توجه افراد قرار می گیرد. با توجه به ابعاد محصول و تحمل وزن آن محصول به افراد بزرگسال نسبت داده می شود که با قیمت مناسب آن را خریداری می کنند و می توانند در تفریحات تابستانه از آن بهره برداری کنند. 

خرید تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی ارزاناین محصول خاص دارای بدنه ای با کیفیت و ضد حساسیت می باشد که رنگ خود را به محیطی پس نمی دهد و می تواند با ظاهری ثابت و بدون تغییر در گذر زمان مورد استفاده افراد قرار گیرد. از این رو بهترین و خاص ترین محصولی می باشد که امروزه به آن نیاز دارند و با پرداخت هزینه کم نسبت به داشتن آن اقدام می کنند. تشک بادی روی آب دارای دریچه باد می باشد که راه اندازی آن را آسان و سریع می سازد. به طوری که در کم ترین زمان باد مورد نیاز وارد بدنه می شود و برای استفاده آماده می گردد. در زمان به همراه داشتن در مسافرت و گردش نیز محصول خالی ازباد می گردد و تاشو می شود تا فضای کمی را اشغال کند و در نهایت در بسته بندی کوچک جای می گیرد و می توان از آن در زمان مناسب استفاده کرد. تشک بادی روی آب مد نظر هدیه ای مناسب برای علاقه مندان می باشد که با پرداخت هزینه مناسب خریداری می شود و سبب شوق افراد می گردد. کسانی که قصد خرید تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی را دارند می توانند با مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

نوعتفریحی
 طول 174 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 900 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
 دارای دو محفظه باد
 اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...