شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب صورتی شاین دار مدل صدف

از {{model.count}}

Intex 57257

تعداد
نوع
3,550,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب صورتی شاین دار مدل صدف محصول شرکت اینتکس با داشتن بدنه مقاوم و ضخیم مناسب استفاده بزرگسال در محیط های آبی می باشد که با قیمت مناسب خریداری می شود و می توان با خیالی آسوده بهترین اوقات را از آن کسب کرد. این محصول دارای زیبایی ظاهری می باشد که تمامی علاقه مندان به داشتن تفریحات آبی را مجذوب خود می سازد و می تواند ساعات خوشی را به دست آورند که در روز های گرم تابستان در محیط آب های آرام رقم می خورد. این محصول ابعاد بزرگ و جادار دارد که کمک به استفاده آسان توسط بزرگسال می کند و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب و خریداری شود. 

خرید تشک بادی روی آب صورتی شاین دار مدل صدف جدیدبدنه ضخامت زیادی دارد اما به دلیل شفاف بودن نازکی حس می گردد. اما باید توجه داشت که با وجود ضخامت زیاد بدنه باز هم در معرض آسیب و خرابی می باشد و ممکن است در اثر برخورد با اشیاء تیز دچار آسیب شود. به این ترتیب در زمان استفاده و نگه داری از محصول می بایست مراقبت های لازم را رعایت کرد تا با این وجود محصولی برای استفاده در طی سال های زیاد را کسب کرد و توانست ساعات خوشی را در محیط های آبی به تفریحات مهیج آبی مشغول بود. تشک بادی روی آب وزن کمی دارد که با قرار گیری بر روی سطح آب دارای تعادل می شود و می تواند تعادل کسانی که از آن استفاده می کنند را نیز برقرار سازد. در نتیجه بزرگسالانی که فاقد مهارت  قرار گیری در محیط های آبی می باشند می توانند از تشک بادی مد نظر جهت داشتن بهترین تفریحات آبی بهره برداری کنند و بتوانند سال های زیاد از آن لذت ببرند و بتوانند موقعیت استاندارد و ایمنی را نیز داشته باشند. به جهت انتخاب و خرید آسان تشک بادی روی آب صورتی شاین دار مدل صدف با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را وارد سبد خرید خود نمود.

نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 175 سانتي متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3550 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای دو بالشت رنگی
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...