شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب شیبدار مشکی بزرگسال

از {{model.count}}

intex 56875

تعداد
نوع
1,680,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شیبدار مشکی بزرگسال از سری محصولات جدید شرکت اینتکس است که با طول عمر بالا و ساختاری استاندارد و مقاوم توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی بزرگسال باشد. به طوری که هم در محیط های خشکی قابلیت استفاده شدن دارد و هم می توان از آن در سطح آب های آرام نیز استفاده کرد. تشک بادی روی آب ساختاری شیبدار دارد که دارای استاندارد های لازم می باشد. به این صورت که سطحی مواج را تشکیل داده است که می توان کمر در بخش ستون فقرات را بدون هر گونه عیب و نقص در موقعیت قرار دهد و برای آرامش و راحتی تمامی شرایط را برقرار سازد.

خرید تشک بادی روی آب شیبدار مشکی بزرگسال جدید این محصول دارای قابلیت قرار گیری به صورت درازکش است که به دلیل داشتن پایه تعادل لازم را دارد و می تواند تعادل را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. این محصول بر روی سطح آب های آرام قرار می گیرد و سبب به آرامش رسیدن افراد می شود. همچنین برای استفاده در خشکی و حاشیه استخر در نظر گرفته می شود که قابلیت گرفتن حمام آفتاب را میسر می سازد. در نتیجه کاربرد زیادی دارد و با خرید آن می توان به بهترین شکل از شرایط لذت برد. تشک بادی روی آب مد نظر به رنگ مشکی طراحی شده است که مورد پسند عده زیادی می باشد و می توان آن را برای مسافرت و گردش انتخاب کرد. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای ضد حساسیت می باشد تا تمامی افراد با پوست های حساس نیز از آن بهره برداری کنند و لذت ببرند. علاوه بر این موارد تشک بادی روی آب مد نظ دارای قابلیت داشتن مقاومت در برابر اشعه خورشید نیز است که می توان از آن به راحتی در روز های گرم تابستان استفاده نمود و دچار مشکل نشد به طوری که فشار باد داخل بدنه نیز تغییر پیدا نکند. علاقه مندان تنها با ورود به سایت سنتر اینتکس می توانند خرید تشک بادی روی آب شیبدار مشکی بزرگسال را نهایی سازند.

 نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...