شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب شیبدار لوکس مشکی

از {{model.count}}

intex 58723

تعداد
نوع
2,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شیبدار لوکس مشکی یکی از بهترین محصولاتی است که برای رده سنی کودک ساخته شده است و می توان به وسیله آن اوقات خوشی را رقم زد. از این محصول هم در سطح آب های آرام استفاده می شود و هم قابلیت استفاده در خشکی را نیز دارد. به طور کلی به جهت داشتن سطح شیبدار می تواند آرامش و راحتی افراد را ایجاد کند و حالت درازکش را برای آن ها مهیا سازد تا در نهایت بتوان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. تشک بادی روی آب مد نظر رنگ اسپرت دارد تا مورد علاقه تمامی علاقه مندان قرار گیرد و برای آن ها کارایی دلخواه را داشته باشد. سطح به دست آمده مواج است و دارای ساختار شیار دار می باشد تا کمر و ستون فقرات در آرامش و راحتی باشند و بتوان به صورت درازکش بر روی سطح محصول قرار گرفت.

خرید تشک بادی روی آب شیبدار لوکس مشکی جدید تشک بادی  مد نظر با وزن کم در اختیار افراد قرار می گیرد که قابلیت جا به جایی آسان را رقم می زند. به این ترتیب در مسافرت و گردش همراه افراد می باشد و می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. زمانی که افراد این محصول را در خشکی استفاده می کنند باید مواظب باشند که سطح عاری از اشیاء تیز باشد تا بدنه آسیب پیدا نکند. همچنین در زمان حضور بر روی محصول نیز باید از نزدیک کردن چنین مواردی به بدنه خودداری کرد تا طول عمر آن دچار مشکل نشود و بتوان در طی سال های زیاد از وجود این محصول بی نظیر بهره برداری کرد. تشک بادی روی آب مد نظر دارای سطح شیبدار می باشد که می توان بدن را در حالت آرامش بخش قرار دهد و در نهایت تمامی علاقه مندان به حضور در محیط آب های آرام بتوانند از شرایط به دست آمده لذت ببرند. چنانچه تمایل به خرید تشک بادی روی آب شیبدار لوکس مشکی دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 201 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب برای تمام سنین
دارای جا لیوانی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...