شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب شیبدار آبی رنگ

از {{model.count}}

intex 58856

تعداد
نوع
1,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شیبدار آبی رنگ جدیدترین محصول ساخت شرکت اینتکس است که با طراحی بی عیب و نقص در اختیار افراد قرار گرفته است و برای آن ها ایجاد مزیت می کند. با داشتن این محصول امکان حضور افراد در محیط های آبی میسر می شود که هم می توانند آن را در سطح آب های آرام استفاده کنند و هم از آن در حاشیه استخر جهت استراحت بهره برداری نمایند. در هر صورت این محصول دارای کیفیت و کارایی بالا می باشد که افراد با تکیه بر تمامی خصوصیات مفید آن می توانند از داشتن آن لذت ببرند و از وجود آن بهره برداری کنند.

خرید تشک بادی روی آب شیبدار آبی رنگ ارزان تشک بادی روی آب سطح شیبداری را تشکیل داده است که کمر و ستون فقرات در شرایط استاندارد بر روی آن قرار می گیرند و نشیمنی مناسب را برای آن ها ترتیب می دهند. در این صورت مشکلی برای حضور طولانی افراد بر روی سطح آب وجود ندارد و می توان از داشتن آن لذت برد. تشک بادی روی آب مد نظر به جهت قرار گیری به صورت درازکش در محیط انتخاب شده است و دارای طراحی بی عیب و نقص می باشد که در این صورت می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. این محصول بدنه ای توخالی اما ضخیم دارد که در اثر برخورد و ضربه با اشیاء تیز دچار خرابی و آسیب می گردد. در نتیجه می بایست نسبت به حفظ و نگه داری بدنه تلاش کرد و نکات ایمنی در خصوص این محصول را رعایت کرد تا در نهایت سلامت آن دچار خطر نشود و بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. تشک بادی روی آب حالت تعادل و استاندارد بر روی سطح آب دارد و افراد را بر روی خود حفظ می کند و می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد. به جهت انتخاب و خرید تشک بادی روی آب شیبدار آبی رنگ با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3.1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...