شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب شفاف صورتی بزرگسال

از {{model.count}}

Intex 59894 pink

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شفاف صورتی بزرگسال محصولی کمجا و منحصر به فرد است که به صورت خالی از باد و تاشو در زمان مسافرت و گردش به همراه افراد می باشد و می تواند فضای کمی را اشغال کند تا محیط برای به همراه داشت وسایل ضروری موجود باشد. این محصول دارای بخش های فرو رفته و هم اندازه در ساختار خود است که برای راحتی بیش تر در نظر گرفته شده است و امکان سر خوردن بر روی تشک بادی را به حداقل می رساند. به این ترتیب افراد به راحتی می توانند این محصول بی نظیر و خاص را با رضایت کامل تهیه کنند و به آسانی از وجود آن بهره برداری نمایند. بدنه با وجود پمپ باد دستی نیز راه اندازی می شود و آماده استفاده می گردد.

خرید تشک بادی روی آب شفاف صورتی بزرگسال جدید این محصول به راحتی نیز تخلیه می شود و به صورت تاشو برای نگه داری و جمع آوری آماده می شود. دارندگان این تشک بادی روی آب باید بدانند که در زمان خالی بودن از باد و نگه داری از محصول باید مراقبت کامل را داشته باشند تا بدنه آسیب نبیند و آماده استفاده در زمانی دیگر باشد و بتوان به راحتی آن را برای بهره برداری آماده کرد. جلوگیری از سوراخ شدن بدنه و خرابی آن مهم ترین امر در زمینه نگه داری از تشک بادی روی آب است که باید از برخورد اشیاء تیز به بدنه خودداری شود و بدنه دچار مشکل نشود. برخی از مشکلات و آسیب ها قابلیت ترمیم دارند که در این صورت دارندگان محصولات بادی می بایست نسبت به تهیه چسب و وصله تعمیرات اقدام نمایند تا در صورت سوراخ شدن به ترمیم محل آسیب بپردازند و از خرابی کلی محصول جلوگیری نمایند. بر روی تشک بادی روی آب مد نظر محلی برای قرار دادن بالش وجود دارد تا افراد قابلیت درازکش بر روی آن را داشته باشند و بهترین شرایط را کسب نمایند. انتخاب و خرید تشک بادی روی آب شفاف صورتی بزرگسال تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
 مناسب تمام سنین
 دارای روکش مواج
 دارای جای مخصوص بالش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...