شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب شفاف سبز بزرگسال

از {{model.count}}

Intex 59894 Green

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شفاف سبز بزرگسال به جهت حضور بر روی سطح آب های آرام تولید شده است که دارای بدنه ای مقاوم می باشد که با رویه مواج توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول جهت قرار گیری به حالت درازکش بر روی سطح آب ساخته شده است که آرامش و راحتی را رقم می زند و با داشتن خصوصیات منحصر به فرد می توان از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. 

خرید تشک بادی روی آب شفاف سبز بزرگسال ارزانتشک بادی روی آب مد نظر بزرگ و مناسب است که برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و برای آن ها راحتی را ایجاد می کند. سطح به دست آمده از این محصول باعث ایجاد راحتی و آرامش می شود و بخش کمر را در بهترین شرایط قرار می دهد. همچنین به دلیل ساختار فرو رفته محصول از سر خوردن بر روی آن جلوگیری می شود. بدنه بادی و توخالی است که تنها از باد پر می شود. بنابراین می بایست از بروز سوراخ و پارگی در بدنه جلوگیری کرد تا در طی سال های زیاد از داشتن آن استفاده کرد. این محصول به سرعت در برابر اشیاء تیز واکنش می دهد و سوراخ می شود. از این رو می بایست از برخورد چنین مواردی به بدنه خودداری کرد و در نهایت توانست بدنه ای عاری از خرابی و مشکل را برای استفاده در طی سال های زیاد کسب نمود. این محصول دارای قابلیت حفظ فشار باد داخل خود در برابر افزایش دما و قرار گیری در معرض آفتاب می باشد که جزو مزیت های مهم آن است و می توان به راحتی در فصول گرم سال از داشتن آن ها لذت برد و بهترین موقعیت و شرایط را کسب نمود. تشک بادی روی آب مد نظر دارای رنگبندی دلخواه افراد نیز می باشد که مورد توجه آن ها قرار می گیرد و می توان با توجه به سلیقه افراد خرید آن را انجام داد. چنانچه تمایل به داشتن تشک بادی روی آب شفاف سبز بزرگسال دارید و به دنبال فروشگاهی معتبر جهت ثبت سفارش می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
 مناسب تمام سنین
 دارای روکش مواج
 دارای جای مخصوص بالش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...