شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب رنگین کمان بالش دار

از {{model.count}}

Intex 56804

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب رنگین کمان بالش دار محصولی مقاوم برای استفاده رده سنی بزرگسال می باشد که از ظاهری زیبا و بی عیب و نقص برخوردار است تا کسانی که به دنبال خرید یک محصول جذاب می باشند که قیمت مناسب نیز داشته باشد بتوانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند. تشک بادی روی آب مد نظر دارای ظاهری رنگارنگ است که از رنگ های شاد و جذاب تشکیل شده است که در زمینه سفید قرار گرفته اند. وجود بالش بادی سرخود در این ساختار توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و جزو بخش منحصر به فرد و پر کاربرد در این محصول می باشد. به همین خاطر است که قرار گیری به حالت درازکش را برقرار می سازد و می تواند راحتی و آرامش را رقم بزند.


خرید تشک بادی روی آب رنگین کمان بالش دار جدید تشک بادی روی آب مد نظر گنجایش تک نفره دارد و یک فرد بر روی آن جای می گیرد و تحمل وزن بدنه نیز با توجه به ظرفیت تک نفره اندازه گیری شده است. اگر افراد سنگین وزن تر از تحمل وزن بدنه بر روی آن قرار گیرند علاوه بر این که تعادل محصول از بین می رود ممکن است بدنه را در معرض ترکیدگی قرار دهند و آسیب ببیند. در این صورت بدنه ممکن است دیگر قابلیت استفاده شدن نداشته باشد و با ترمیم نیز درست نشود. دیگر خطر هایی که بدنه محصول را تهدید می کند این است که در اثر برخورد اشیاء تیز به بدنه به سرعت محصول دچار سوراخ و یا پارگی می گردد که تنها با ترمیم می توان مجدد از محصول استفاده کرد. در نتیجه با رعایت نکات ایمنی و محافظت کردن از محصول می توان سلامت آن را حفظ کرد و از آسیب دیدن بدنه جلوگیری کرد و توانست از آن در طول عمر بالا لذت برد. چنانچه به دنبال مرکزی معتبر جهت خرید تشک بادی روی آب رنگین کمان بالش دار می باشید مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس پیشنهاد می شود که امکان خرید حضوری و غیر حضوری را ایجاد کرده است و می توان محصول را به سرعت خریداری کرد.


نوع تفریحی
طول 180 سانتی متر
عرض 86 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای سطح مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...