شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب تکنفره مدل گل استوایی

از {{model.count}}

intex 59720 tropical flower

تعداد
نوع
380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب تکنفره مدل گل استوایی یکی از بهترین محصولاتی است که توسط شرکت اینتکس ساخته شده است تا به وسیله آن بتوان بر روی سطح آب های آرام شرایط دلخواهی را تجربه نمود و توانست ساعات خوشی را سپری کرد. این محصول دارای وزن کم می باشد و طراحی ساده دارد. به طوری که تنها از یک سطح طبی و مواج تشکیل شده است که قابلیت قرار گیری افراد بر روی خود را ایجاد کرده است و ایجاد تعادل در سطح آب های آرام می کند. به این ترتیب می توان با کم ترین هزینه آن را خریداری کرد و توانست برای استفاده در طی سال های زیاد آن را در اختیار داشت و در مسافرت و گردش نیز از وجود این محصول بهره برداری کرد. 

خرید تشک بادی روی آب تکنفره مدل گل استوایی ارزانتشک بادی روی آب مد نظر طراحی فانتزی و زیبا دارد که از رنگ های شاد نیز تشکیل شده است. رنگ بدنه به محیط پس داده نمی شود و می توان با ظاهری ثابت و بدون تغییر از محصول در مدت زمان طولانی استفاده کرد. همچنین در برابر اشعه خورشید مقاومت زیادی دارد و دچار رنگ پریدگی و یا آفتاب سوختگی نخواهد شد. در نتیجه با پرداخت هزینه بابت خرید این محصول می توان بهترین موقعیت را کسب کرد که در محیطی ایمن و استاندارد رقم می خورد و می توان از آن در طول سال های زیاد و در مسافرت و گردش استفاده کرد و شرایط دلخواهی را تشکیل داد. تشک بادی روی آب با ظرفیت تک نفره دارای تحمل وزن بالا می باشد که در این صورت افراد سنگین وزن نیز با خیال آسوده قابلیت استفاده از این محصول را دارند و می توانند از موقعیت استفاده نمایند. این محصول با استفاده از پمپ باد دستی راه اندازی می شود و راه اندازی آن به سرعت اتفاق می افتد که برای مدت زمان طولانی باد را در داخل خود حفظ می کند. به جهت انتخاب و خرید تشک بادی روی آب تکنفره مدل گل استوایی با قیمت مناسب به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طرح گل و شکوفه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...