شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب تکنفره مدل پاپ کورن

از {{model.count}}

intex 58779

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب تکنفره مدل پاپ کورن یکی از جذاب ترین و فانتزی ترین محصولاتی است که برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده است و می تواند ایجاد محیطی ایمن و استاندارد کند و در نهایت تعادل لازم بر روی سطح آب را مهیا سازد. این تعادل هم برای محصول می باشد و هم برای افراد ایجاد می گردد. چرا که افراد با قرار گیری بر روی سطح آب تعادل را به دست می آورند و از حضور بر روی جسم مقاوم و ضخیم لذت می برند و می توانند ساعات خوشی را کسب نمایند.

خرید تشک بادی روی آب تکنفره مدل پاپ کورن ارزان همچنین این محصول بی نظیر که دارای قیمت مناسب نیز می باشد از سازگاری زیادی برخوردار است که در واقع استفاده طولانی در محیط های آبی را برقرار می سازد. از این رو قابلیت استفاده در زمان قرار گیری در معرض تابش خورشید را دارد و همچنین فشار باد داخل آن افزایش پیدا نخواهد کرد. از این رو یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که برای استفاده طولانی مدت معرفی می گردد و می توان نسبت به داشتن آن در طی سال های زیاد اقدام کرد. طراحی ظاهری به گونه ای است که افراد را به سمت خود جذب می کند و در زمان قرار گیری در سطح آب جذابیت آن بیش تر می شود. همچنین ابعاد بزرگی دارد تا بزرگسال نیز به راحتی بر روی آن قرار گیرد و به لذت بردن از محیط بپردازد. وجود دستگیره نگه دارنده در دو سوی بدنه سبب شده است که هم محصول دارای تعادل زیاد تری شود و هم افراد به راحتی بر روی آن قرار گیرند. به این ترتیب محبوبیت زیادی دارد و جزو محصولات پر فروش در حال حاضر می باشد که با قیمت مناسب ارائه می گردد و می توان بهترین لحظات را از آن کسب کرد. انتخاب و خرید تشک بادی روی آب تکنفره مدل پاپ کورن با مزیت های گفته شده و کیفیت بالا تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود و می توان بهترین اوقات را کسب کرد.

نوع تفریحی 
 طول 168 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 عرض107 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره 2 عدد
 پمپ خیر
تحمل وزن 100 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...