شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب تکنفره بزرگسال

از {{model.count}}

bestway 43651

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب تکنفره بزرگسال برترین نمونه ای محصولات بادی است که در تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان به راحتی از آن بهره برداری کرد. تشک بادی روی آب دارای وزن کم و قابلیت حمل آسان می باشد به طوری که می توان در مسافرت و گردش از آن استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را تجربه نمود. این محصول در حالت خالی بودن از باد بدنه تاشویی دارد که فضای کمی را اشغال می کند و می تواند در بسته بندی کوچک به راحتی حمل و جا به جا شود. در صورت رسیدن به مکان مورد نظر نیز می توان با استفاده از انواع پمپ باد نسبت به راه اندازی محصول اقدام نمود و توانست به سرعت ساختار اصلی محصول را مهیا کرد. 

خربد تشک بادی روی آب تکنفره بزرگسال ارزانتشک بادی روی آب مد نظر با طراحی زیبا و خاص توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی باشد که پر فروش نیز بوده است و تمامی کسانی که از آن استفاده می کنند رضایت کامل را از آن داشته باشند. وزن کم محصول قابلیت نقل و انتقالات آن را آسان کرده است و می توان به راحتی آن را در موقعیت های مختلف استفاده کرد. در نتیجه گزینه ای مناسب برای مسافرت و گردش است که با قیمت مناسب و طول عمر بالا در اختیار افراد می باشد و به راحتی نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد. بدنه ضخامت زیادی دارد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب می باشد. از این رو تعادل لازم بر روی سطح آب را دارد و افراد نیز با قرار گیری بر روی آن تعادل خود را حفظ می کنند و به داخل آب واژگون نمی شوند. تشک بادی روی آب ظرفیت تک نفره دارد و دارای تحمل وزن بالا نسبت به یک فرد می باشد. از این رو گزینه ای مناسب برای بزرگسال به حساب می آید. خرید تشک بادی روی آب تکنفره بزرگسال با قیمت مناسب و طول عمر بالا از سایت فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 228 سانتی متر
 عرض108 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب برای تمام سنین
دارای جا لیوانی
دارای دستگیره نگه دارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...