شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگ گرد مدل ایموجی زرد

از {{model.count}}

Intex 57254

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگ گرد مدل ایموجی زرد از سری محصولات برند و اصل برای رده سنی بزرگسال می باشد که با قیمت مناسب ارائه شده است تا تمامی کسانی که به دنبال داشتن اوقات خوش در محیط آب های آرام می باشند بتوانند از شرایط به وجود آمده لذت ببرند. این محصول دلخواه دارای رنگبندی و طراحی فانتزی است که ابعاد بزرگی نیز دارد و برای استفاده از آن نیاز به فضای بزرگی دارد. این بدنه بزرگ تو خالی است و تنها از باد پر شده است. در نتیجه می بایست در زمان استفاده از محصول مراقبت های لازم را انجام داد تا بدنه دچار آسیب نشود و بتوان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند گردید. 

خرید تشک بادی روی آب بزرگ گرد مدل ایموجی زرد جدیداز سوی دیگر بدنه ضخامت زیادی دارد اما در اثر استفاده نادرست و یا برخورد اشیاء تیز با بدنه دچار خرابی می شود. خرابی هایی مانند سوراخ شدن بدنه قابلیت ترمیم دارد که می توان مجدد محصول را برای استفاده آماده کرد. ترمیم بدنه با داشتن چسب و وصله تعمیرات انجام می شود که تمامی دارندگان محصولات بادی باید داشته باشند. به این صورت که چسب و وصله تعمیرات در محل آسیب قرار می گیرد و سبب قطع نشتی باد می شود و روند خرابی و پارگی را متوقف می کند. به این ترتیب بدنه برای استفاده مجدد آماده می گردد و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. تشک بادی روی اب دارای بدنه ای توخالی با داشتن قابلیت شناور ماندن است که افراد را نیز بر روی خود حفظ می کند و می تواند تعادل آن ها را نیز برقرار سازد. به این ترتیب مشکلی برای حضور افراد ایجاد نمی کند و همچنین سبب رفع مشکلات و نداشتن تعادل در سطح آب می شود. خرید تشک بادی روی آب بزرگ گرد مدل ایموجی زرد با پرداخت هزینه مناسب تنها با ورود به سایت فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود و می توان آن را کسب کرد.

نوع گرد
 قطر 173 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای طناب نجات
 دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...