شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگ مدل آبنبات چوبی رنگی

از {{model.count}}

Intex 58753

تعداد
نوع
610,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگ مدل آبنبات چوبی رنگی مناسب جهت قرار گیری بر روی سطح آب های آرام با داشتن طراحی زیبا و خاص و طول عمر بالا توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات برای حضور در محیط آب های آرام باشد. در نتیجه محصولی پر فروش است که با در نظر گرفتن خصوصیات منحصر به فرد می تواند برای علاقه مندان بهترین شرایط را رقم بزند. طراحی این محصول برگرفته از آبنبات چوبی می باشد که رنگ های شادی را شامل شده است تا در نظر افراد بهترین گزینه محسوب شود و بتوان از داشتن ان لذت برد. به همراه داشتن این محصول در مسافرت و گردش آسان می باشد و مشکلی را ایجاد نمی کند. چرا که بدنه در حالت خالی بودن از باد تاشو می شود و فضای کمی را اشغال می کند و می تواند در محیطی کوچک نیز جای گیرد. 

خرید تشک بادی روی آب بزرگ مدل آبنبات چوبی رنگی ارزانعلاوه بر این موارد تشک بادی روی آب بدنه ای بزرگ دارد که برای بزرگسال طراحی شده است و به راحتی قابلیت درازکشیدن بر روی سطح آب را ایجاد می سازد. این محصول بدنه ای ضخیم با طول عمر بالا دارد که قیمت مناسبی نیز دارد تا در طی سال های زیاد قابل استفاده باشد. اما با سوراخ شدن بدنه و پارگی آن محصول دچار مشکل می شود و باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود. در نتیجه دیگر قابلیت استفاده ندارد و تنها با ترمیم بخش آسیب دیده می توان از محصول استفاده های لازم را به عمل آورد. تشک بادی روی آب قیمت مناسبی دارد تا برای روز های تابستانی بتوان به راحتی آن را خریداری کرد و با قیمت مناسب آن را تهیه نمود. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس نیز می باشد که با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریدی به صرفه را ایجاد می کند. به جهت انتخاب و خرید آسان تشک بادی روی آب بزرگ مدل آبنبات چوبی رنگی به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را به راحتی سفارش دهید.

 نوع مستطیلی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1980 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...