شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگ سایبان دار گرد

از {{model.count}}

Intex 58292

تعداد
نوع
7,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگ سایبان دار گرد حرفه ای ترین محصولی است که امکان حضور بر روی سطح آب را ایجاد می کند و جزو محصولات با کیفیت و اصل می باشد. این محصول توسط شرکت اینتکس تولید شده است و در ساخت آن بهترین مواد اولیه به کار گرفته شده است. در این صورت می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن برای طول عمر بالا استفاده کرد. 

خرید تشک بادی روی آب بزرگ سایبان دار گرد ارزانتشک بادی روی آب ابعاد بزرگ و جاداری دارد و دارای ساختار گرد می باشد که مزیت های زیادی را نیز شامل می شود که بر این مبنا می توان نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کرد و آن را برای مسافرت و گردش تهیه نمود. چرا که بدنه در حالت تخلیه از باد به صورت تاشو و کمجا می شود و می تواند فضای کمی را اشغال کند. در نتیجه برای مسافرت و گردش بهترین گزینه محسوب می شود که دارای قیمت مناسب نیز می باشد و با کیفیت بالا خریدی به صرفه معرفی می گردد. سایبان محصول قابلیت جداسازی دارد تا در هر زمان که تمایل بود نسبت به استفاده از آن پرداخت. این سایبان بادی ضخامت زیادی دارد و از بروز آسیب در امان می باشد. چرا که در برابر اشعه خورشید مقاومت لازم را دارد و می تواند بدون هر گونه محدودیت آن را برای تایم طولانی در معرض آفتاب مورد استفاده قرار داد. در ساختار بدنه جا لیوانی نیز وجود دارد که افراد می توانند با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنند و نوشیدنی و آب را نیز به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز نسبت به آشامیدن این موارد بپردازند. این محصول در خشکی قابلیت استفاده دارد اما باید توجه داشت که سطح زمین عاری از اشیاء تیز باشد تا بدنه آسیب پیدا نکند و بتوان از آن بهره برداری های لازم را به عمل آورد. انتخاب و خرید تشک بادی روی آب بزرگ سایبان دار گرد برای تمامی علاقه مندان تنها با ورود به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع گرد
 قطر 199 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای سایه بان مجزا
 دارای تکیه گاه و طناب نجات
 دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...