شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل کیوی

از {{model.count}}

intex 58764

تعداد
نوع
560,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل کیوی جذاب ترین محصول برای استفاده در محیط های آبی دارد که بدنه ای استاندارد و مقاوم را شامل می شود و می تواند ساعات خوشی را برای علاقه مندان به حضور در محیط های آبی رقم بزند. تشک بادی روی آب که برای رده سنی بزرگسال تهیه شده است دارای رویه ای مواج می باشد تا هم قرار گیری بر روی آن راحت باشد و دارای تعادل لازم باشد و هم بتوان از سر خوردن افراد جلوگیری کرد. 

خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل کیوی ارزانمحصولات بادی با خیس شدن دارای سطح سر می شوند و ممکن است افراد در زمان قرار گیری بر روی آن ها دچار عدم تعادل باشند. به این ترتیب طراحی این محصول کاملا استاندارد و حرفه ای می باشد تا از بروز چنین مواردی جلوگیری شود و بتوان در شرایط استاندارد و ایمن به تفریحات مهیج آبی دست پیدا کرد. تشک بادی روی آب بزرگسال ابعاد مناسب و استانداردی دارد که در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و می تواند به مکان های مختلف هدایت شود. تاشو شدن بدنه سبب کوچک شدن بسته بندی آن می شود و فضای کمی را اشغال می کند که در نهایت می توان به راحتی و با خیالی آسوده از به همراه داشتن محصول در مسافرت و گردش لذت برد و توانست بهترین تفریحات آبی را کسب کرد. تشک بادی روی آب رنگبندی جذابی نیز دارد که شباهت آن با کیوی را افزایش داده است و به زیبایی آن اضافه کرده است. رنگ بدنه به بیرون پس داده نمی شود و ظاهری ثابت برای استفاده در طی سال های زیاد دارد. در نتیجه می توان با خرید آن و پرداخت هزینه بابت داشتن آن بهترین اوقات را کسب کرد و در طولانی مدت نیز از ظاهر آن بهره برداری نمود. کسانی که قصد خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل کیوی را دارند تنها می توانند با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس و انتخاب محصول از دسته بندی مربوط به تشک بادی روی آب خرید خود را نهایی سازند.

 نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...