شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل پرتقال

از {{model.count}}

Intex 58763

تعداد
نوع
640,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل پرتقال سبب ایجاد بهترین تفریحات آبی می شود و امکان قرار گیری بر روی سطح آب های آرام را ایجاد می کند و تعادل افراد را رقم می زند. این محصول دلخواه از بدنه ای ضخیم تشکیل شده است که در برابر عوامل مختلف محیطی ایجاد سازگاری می کند و می تواند با طول عمر بالا و ضخامت زیاد در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد و بهترین اوقات را نیز برای افراد رقم بزند. تشک بادی روی آب محصولی با بدنه ای توخالی است که در داخل آن تنها باد پر می شود و می تواند باد داخل خود را برای مدت زمان طولانی محفوظ نگه دارد. همچنین در اثر قرار گیری در معرض تابش خورشید فشار باد داخل بدنه نیز افزایش پیدا نمی کند تا در نهایت دچار ترکیدگی بدنه شود. در این صورت می تواند دارای سازگاری لازم برای جلوگیری از ترکیدگی بدنه شود و بتوان در طول ماه های گرم سال از این محصول بی نظیر و خاص بهره برداری کرد. 

خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل پرتقال ارزاناین محصول دارای رنگبندی جذاب نیز می باشد و از آن جایی که طراحی زیبا و منحصر به فرد دارد در نظر علاقه مندان به تفریحات آبی جذابیت دارد و می تواند به عنوان یک محصول پر فروش معرفی شود. در نتیجه افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند برای استفاده در طی سال های زیاد آن را انتخاب نمایند. حمل و جا به جایی محصول در ایمنی کامل به صورت آسان انجام می شود که با تا کردن بدنه و ابعاد کم می توان به صورت کمجا و منحصر به فرد آن را برای استفاده در مسافرت و گردش جا به جا نمود. برای جلوگیری از آسیب به بدنه باید احتمال برخورد هر گونه اشیاء تیز به بدنه را به حداقل رساند تا در موقعیت استاندارد و ایمن از بدنه استفاده شود و شاهد ایجاد پارگی و سوراخ در بدنه نبود. خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل پرتقال با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوع نیم دایره
 طول 178 سانتي متر
 عرض 85 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1198 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...