شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل هات داگ

از {{model.count}}

intex 58771

تعداد
نوع
480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل هات داگ طرفداران زیادی دارد و جزو محصولات پر فروش برای استفاده بزرگسال می باشد که در نتیجه می توان در محیط آب های آرام بهترین اوقات را کسب کرد و از آن لذت برد. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است تمامی مزیت های لازم را دارد و دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد تا بتوان با خیالی آسوده در محیط آب های آرام حضور داشت و از شرایط لذت برد. 

خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل هات داگ جدیدتشک بادی روی آب مد نظر طراحی زیبا و خاصی دارد که کمک به ایجاد تعادل در زمان حضور بر روی سطح آب های آران می کند. به این ترتیب وجود رویه مواج و دستگیره نگه دارنده سبب شده است که افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت از این محصول استفاده کنند و بدون هر گونه مشکل از وجود آن لذت ببرند و در طی سال های زیاد با حضور در محیط آب های آرام به آرامش برسند. داشتن تعادل در سطح آب جزو تفریحات آبی مهیج می باشد که با داشتن تشک بادی روی آب میسر می گردد. بدنه تا زمانی که میزان باد مناسب در داخل آن می باشد دارای تعادل است و با نشت باد به بیرون از محیط ممکن است تعادل خود را از دست بدهد و به داخل آب فرو برود. در این صورت نمی توان از آن استفاده کرد تا زمانی که نشت مورد بررسی قرار گیرد و رفع شود و مجدد باد به داخل بدنه وارد شود. وزن کم محصول و قابلیت حمل آسان سبب شده است که بتوان آن را در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت و توانست ساعات خوشی را کسب کرد و از این شرایط بهره برداری کرد. از این رو حضور در استخر و سایر آب های آرام به وسیله این محصول آسان می گردد و شرایط دلخواهی برای افراد رقم می خورد. به جهت انتخاب و خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل هات داگ به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...