شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل ماهی

از {{model.count}}

intex 58788

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل ماهی برای روز های گرم تابستان انتخاب می شود و در محیط آب های آرام استفاده می گردد تا برای علاقه مندان به تفریحات آبی بهترین لحظات را ایجاد سازد و برای آن ها منحصر به فرد باشد. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای طبی است که در زمان قرار گیری بر روی آن احساس خوشایندی حس می شود و می توان تفریحات آبی خاصی را به دست آورد. تشک بادی روی آب برای استفاده تکنفره انتخاب شده است و دارای گنجایش یک نفره می باشد و از تحمل وزن بالا نیز برخوردار می باشد. به طوری که افراد می توانند با کم ترین هزینه بهترین موقعیت تفریحات آبی را کسب کنند و افراد سنگین وزن نیز از داشتن این محصول لذت ببرند. 

خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل ماهی جدیدتشک بدی روی آب دارای وزن کم می باشد و قابلیت حمل و جا به جایی در مسافرت و گردش را دارد و می تواند به بهترین شکل برای افراد انتخاب شود. ظاهر محصول نیز زیبایی زیادی دارد و از جذابیت بالا برخوردار می باشد چرا که رنگبندی شادی دارد که در نظر عده زیادی از افراد بهترین گزینه محسوب می شود و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن بهره برداری کرد. این محصول بی نظیر برای استفاده در طول سال های زیاد انتخاب می شود و دارای طول عمر بالا و کیفیت مطلوب است اما با برخورد اشیاء تیز به بدنه دچار سوراخ شدگی می شود و نمی توان از آن استفاده کرد. چرا که باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود و موقعیت برای استفاده خراب می شود و مجدد با ترمیم بدنه می توان محصول را استفاده کرد. ترمیم بدنه نیز به وسیله چسب و وصله تعمیرات انجام می شود و محصول آماده استفاده می گردد. به جهت انتخاب و خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل ماهی با طول عمر بالا و قیمت مناسب به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را با کم ترین هزینه تهیه کنید.

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1988 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...