شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل بال فرشته

از {{model.count}}

intex 58786

تعداد
نوع
2,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل بال فرشته از ساختاری بی عیب و نقص تشکیل شده است که زیبایی زیادی نیز دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. تشک بادی روی آب مد نظر برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و از ابعاد بزرگ و جادار برخوردار است. به طوری که می توان بر روی آن احساس خوشایندی داشت و از تعادل به دست آمده لذت برد. رنگبندی بدنه جذابیت زیادی دارد و با طرح بال فرشته توجه عده زیاد را به خود جلب کرده است که در این صورت می توانند بدون هر گونه محدودیت از وجود محصول در سطح آب های آرام بهره برداری نمایند و بهترین لذت را کسب کنند.

خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل بال فرشته جدید تشک بادی روی آب بزرگسال دارای بدنه ای بی عیب و نقص و ضخیم است اما با کشیدن آن به سطح زمین و یا برخورد اشیاء تیز به بدنه دچار آسیب می شود و به سرعت دارای سوراخ و یا پارگی می گردد. به این ترتیب باید از چنین کار هایی خودداری کرد تا از بدنه مراقبت نمود و شرایط را برای استفاده از آن در طی سال های زیاد برقرار کرد. علاوه بر این موارد می بایست در زمان استفاده نکردن از محصول و نگه داری از آن در محیطی ایمن قرار گیرد تا از گزند هر گونه آسیب در امان باشد و بتوان بدون هر گونه محدودیت از این محصول منحصر به فرد و خاص بهره برداری کرد. تشک بادی روی آب وزن کمی دارد و به دلیل توخالی بودن بر روی سطح آب قرار می گیرد و تعادل دارد و به داخل آب فرو نخواهد رفت. در نتیجه تعادل استفاده کننده را نیز برقرار می کند تا آن ها بتوانند بر روی سطح آب های آرام به درستی قرار گیرند و به داخل آن واژگون نشوند و شرایط دلخواهی را داشته باشند. به جهت انتخاب و خرید آسان تشک بادی روی آب بزرگسال مدل بال فرشته با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید.

 نوع تفریحی 
 طول 216 سانتی متر
 عرض 155 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...