شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل الماس

از {{model.count}}

Bestway 43417

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل الماس جدید ترین محصول شرکت بست وی است که با طراحی زیبا و جذاب در اختیار افراد می باشد و می تواند بهترین کارایی را از خود نشان دهد. تشک بادی روی آب ضخامت زیادی دارد و از بدنه ای غیر قابل نفوذ برخوردار می باشد تا در سطح آب تعادل داشته باشد و به داخل آب فرو نرود. به این ترتیب افراد را نیز بر روی خود نگه می دارد و می تواند تفریحی منحصر به فرد و خاص را رقم بزند. در نتیجه با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین تشک بادی روی آبی می باشد که برای مسافرت و گردش مناسب است و می توان با خیالی آسوده آن را مورد بهره برداری طولانی مدت قرار داد. 

خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل الماس جدیدتشک بادی روی آب به راحتی راه اندازی می شود و جهت راه اندازی آن نیاز به پمپ باد است. هر کدام از پمپ باد های موجود در دسترس افراد قابلیت راه اندازی این محصول را دارند و می توانند در کم ترین زمان محصول را برای استفاده در سطح آب های آرام اماده سازد. به این ترتیب مزیت های زیادی دارد و به عنوان پر فروش ترین تشک بادی روی آب برای رده سنی بزرگسال انتخاب و خریداری می گردد. در ساختار محصول دستگیره حمل وجود دارد تا حمل و جا به جایی محصول و ورود و خروج محصول در آب را نیز به راحتی انجام داد و توانست ساعات خوشی را رقم زد. این محصول بدنه یا شفاف دارد که تشابه بیش تری به طرح الماس پیدا کرده است و سبب جلب توجه می شود. از این رو افراد با تمایل زیاد و رغبت کامل به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند از داشتن آن لذت ببرند و تفریحات مهیج آبی را کسب کنند. تشک بادی روی آب بزرگسال دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند. به جهت انتخاب و خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل الماس به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی 
 طول 193 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن محصول 1.9 کیلوگرم
تحمل وزن 90 کیلوگرم
 شرکت سازندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب 6 سال به بالا
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...