شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل آبنبات چوبی

از {{model.count}}

intex 58754

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال مدل آبنبات چوبی از سری محصولات با کیفیت تولید شده توسط شرکت اینتکس است که دارای بدنه ای قدرتمند می باشد و از ضخامت زیاد برخوردار است. به طوری که برای رده سنی بزرگسال انتخاب شده است و می توانند با خیالی آسوده و با داشتن تعادل لازم بر روی سطح آب قرار گیرند. تشک بادی روی آب جهت استفاده بزرگسال دارای استاندارد های لازم می باشد که با تکیه بر این خصوصیات بتوان آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد. اما با وجود ضخامت در بدنه نیز ممکن است دچار آسیب شود و در معرض خرابی های مختلف قرار گیرد. در این صورت تنها می توان با مراقبت کردن از بدنه و استفاده درست از آن خطرات و خرابی ها را به حداقل رساند تا افراد بتوانند از محصول در طول عمر بالا استفاده کنند و از آن لذت ببرند. 

خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل آبنبات چوبی ارزانتشک بادی روی آب به دلیل سبک بودن و توخالی بودن دارای قابلیت قرار گیری به حالت شناور بر روی سطح آب می باشد که به داخل آب فرو نمی رود و می تواند افراد را نیز بر روی خود قرار دهد. این محصول دارای تحمل وزن بالا بوده است که در این صورت بزرگسال به راحتی و با خیالی آسوده قادر به قرار گیری بر روی تشک بادی روی آب خواهد بود. طراحی محصول بی نظیر و خاص می باشد که توجه تمامی علاقه مندان را به خود جلب می کند. همچنین دارای ظاهری ثابت و بدون تغییر در گذر زمان می باشد که می توان آن را در معرض تابش خورشید نیز مورد استفاده قرار داد. از این رو کسانی که به دنبال تهیه یک محصول بی نظیر می باشند می توانند این مدل از تشک های بادی که قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را دارند انتخاب نمایند و نسبت به خرید آن برای استفاده در طول عمر بالا اقدام نمایند. چنانچه به دنبال مرکزی معتبر جهت خرید تشک بادی روی آب بزرگسال مدل آبنبات چوبی می باشید پیشنهاد می شود که تنها از نمایندگی سنتر اینتکس اقدام نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 208 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...