شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال بالش دار نارنجی

از {{model.count}}

intex 58890

تعداد
نوع
750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال بالش دار نارنجی دارای بدنه ای زیبا و خاص می باشد که رویه ای با فرو رفتگی زیاد دارد و می تواند راحتی و آرامش را برای علاقه مندان رقم بزند. همچنین قابلیت قرار گیری به صورت شناور بر  روی سطح آب را ایجاد می کند. این بدنه موقعیت را برای درازکشیدن بر روی سطح آب مهیا می کند و می تواند برای بزرگسال بهترین گزینه باشد تا در روز های گرم تابستان برای به آرامش رسیدن در سطح آب های آرام مد نظر قرار گیرد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است قیمت مناسبی دارد اما از کیفیت بالا برخوردار می باشد که در مقابل قیمت محصولی به صرفه معرفی می گردد. با این وجود است که محصول را می توان به راحتی تهیه کرد و در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد. علاوه بر این موارد محصول در معرض آسیب نیز می باشد که در برابر برخورد با اشیاء تیز اتفاق می افتد.

خرید تشک بادی روی آب بزرگسال بالش دار نارنجی جدید این محصول بی نظیر با برخورد اشیاء تیز دچار پارگی و سوراخ می شود و ممکن است آسیب ببیند و باد داخل آن به بیرون تخلیه شود و دیگر قابلیت استفاده شدن نداشته باشد. از این رو باید نسبت به مراقبت کردن از محصول اقدام کرد و در نهایت با سلامت کامل آن را مورد بهره برداری قرار داد و از آن لذت برد. این محصول دارای ابعاد کم می باشد و در حالت تخلیه از باد می تواند به راحتی تاشو شود و فضای کمی را اشغال کند. برای راه اندازی آن نیز نیاز به پمپ باد ساده و دستی است که می توان در کم ترین زمان بدنه را آماده استفاده نمود. از این رو راحت ترین شکل ممکن را دارد و می توان از وجود آن در طی سال های زیاد لذت برد و در مسافرت و گردش از آن استفاده کرد. چنانچه به دنبال تهیه تشک بادی روی آب بزرگسال بالش دار نارنجی می باشید تا بهترین اوقات را سپری کنید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و خرید را نهایی سازید.

نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 1.35 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی فوق العاده
 سه رنگ متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...