شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل لاکپشت

از {{model.count}}

intex 59720 Turtle

تعداد
نوع
380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس مدل لاکپشت دارای ظرفیت تک نفره است که برای قرار گیری بر روی سطح آب های آرام انتخاب می شود و می توان برای بزرگسال آن را سفارش داد. این محصول از سطحی مواج و طبی تشکیل شده است که می توان بر روی آن حالت معلق و شناور را به دست اورد و از شرایط به دست آمده لذت برد. به این ترتیب این محصول می تواند گزینه ای مناسب برای حضور در محیط آب های آرام باشد که وزن کمی نیز دارد و با قابلیت راه اندازی آسان توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای مسافرت و گردش مناسب باشد. جهت راه اندازی این محصول تنها به یک پمپ باد نیاز است که به دریچه موجود در بدنه متصل شود و بتواند باد مورد نیاز جهت راه اندازی را تامین کند. در این صورت محصول پر از باد می شود و می توان آن را به صورت شناور بر روی سطح آب قرار داد و امکان درازکش بر روی سطح آب را کسب کرد.

خرید تشک بادی روی آب اینتکس مدل لاکپشت جدید تشک بادی روی آب برند و اصل است که ساخت شرکت اینتکس می باشد و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است .به این ترتیب طول عمر زیادی دارد و می توان با خرید آن بهترین موقعیت را کسب کرد. تشک بادی روی آب طراحی زیبا نیز دارد که دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد. رنگ بدنه به محیط پس داده نمی شود و می تواند ظاهری ثابت و بدون تغییر را در طی سال های زیاد داشته باشد. به این ترتیب تمامی کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند گزینه ای مناسب با طول عمر بالا و سازگاری زیاد را داشته باشند و از داشتن آن در طی سال های زیاد نیز بهره مند گردند. قیمت مناسب محصول در مقابل کیفیت بالا خرید آن را به صرفه می کند و می تواند بهترین لحظات را برای افراد رقم بزند. چنانچه به دنبال فروشگاهی معتبر جهت خرید تشک بادی روی آب اینتکس مدل لاکپشت می باشید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طرح لاکپشت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...