شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس غول پیکر

از {{model.count}}

intex 56841

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس غول پیکر ساختاری استاندارد و مقاوم دارد که در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد. تشک بادی روی آب مد نظر قابلیت اتصال به تشک های بادی مشابه را دارد و دارای بند اتصال می باشد. از این رو می توان با کنار هم قرار دادن چنین مواردی فضایی بزرگ را بر روی سطح آب های آرام ایجاد کرد و در نهایت توانست موقعیت استانداردی را کسب کرد و از داشتن آن لذت برد. 

خرید تشک بادی روی آب اینتکس غول پیکر ارزانتشک بادی روی آب مد نظر برند و اصل می باشد که رویه ای مواج دارد و قابلیت قرار دادن بدن در حالت آرامش را دارد. در نتیجه می توان به راحتی از آن استفاده کرد و به حالت درازکش بر روی آن قرار گرفت. به جهت راه اندازی سریع تر و آسان تر محصول دو دریچه در ساختار آن وجود دارد که با اتصال پمپ باد به آن باد به داخل بدنه وارد می شود و بدنه با استحکام مورد نیاز در اختیار افراد برای استفاده قرار می گیرد. این دو دریچه دارای سوپاپ می باشند و باد را به آسانی تخلیه نمی کنند. در این صورت با باد کردن محصول می توان از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد و نیازی به باد کردن مجدد بدنه نمی باشد و در طول مسافرت و گردش آماده بهره برداری می باشد. تشگ بادی روی آب بزرگ و جادار است و دارای تحمل وزن بالا می باشد. در نتیجه افراد مختلف قادر به استفاده از آن خواهند بود و شرایط دلخواهی را تجربه خواهند کرد. این محصول دلخواه رنگبندی رو رو دارد که یکی طوسی و دیگر سبز می باشد. از این رو می توان با توجه به سلیقه خود از هر طرف که تمایل می باشد استفاده کرد و ساعات خوشی را سپری کرد. به جهت خرید آسان تشک بادی روی آب اینتکس غول پیکر به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را از دسته بندی مربوط به تشک بادی روی آب سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول 290 سانتی متر
 عرض 226 سانتی متر
 رنگ بندی دو رو طوسی و سبز
 تحمل وزن 300 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.50 میلی متر
 تعداد طناب اتصال دهنده 4 عدد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 نوع رویه مشبک
 وزن محصول 9.15 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای بدنه ضخیم و بادوام
 مناسب تمام سنین
 راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...