شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس تکنفره مدل ون شیاردار

از {{model.count}}

intex 58728

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس تکنفره مدل ون شیاردار از نظر ظاهری جزو محصولات زیبا و خاص می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا به وسیله آن بتوان در محیط های آبی بهترین موقعیت را کسب کرد. این محصول جهت قرار گیری به حالت شناور بر روی سطح آب های آرام ساخته شده است که دارای کیفیت و کارایی زیادی می باشد و می توان با تکیه بر اورجینال بودن محصول آن را مورد خریداری قرار داد. تشک بادی روی آب ساخت شرکت اینتکس است که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد. 

خرید تشک بادی روی آب اینتکس تکنفره مدل ون شیاردار ارزانهمچنین رضایت مخاطب را نیز به دنبال دارد که در این صورت می توان با خیالی آسوده آن را در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت. تشک بادی روی آب دارای بدنه ای بادی و توخالی است که تنها از باد پر شده است و می تواند با داشتن وزن کم به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع به دلیل حالت بی وزنی و توخالی بودن بدنه دارای تعادل بر روی سطح آب می باشد و قادر به حفظ افراد بر روی خود نیز است. زمانی که بدنه سوراخ شود و یا پارگی اتفاق بیوفتد کارایی محصول دچار مشکل می شود و باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود و همچنین به داخل آب فرو می رود. برای جلوگیری از چنین مشکلی می بایست از برخورد هر گونه اشیاء تیز به بدنه خودداری نمود و از سوراخ شدن آن نیز جلوگیری کرد و در نهایت توانست سلامت بدنه را تامین نمود. در خشکی نیز باید از کشیدن بدنه بر روی سطح زمین خودداری کرد تا آسیب پیدا نکند و بتوان با خیالی آسوده مجدد از داشتن آن بهره برداری کرد. کسانی که به قصد خرید تشک بادی روی آب اینتکس تکنفره مدل ون شیاردار به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه می کنند می توانند به دسته بندی تشک بادی روی آب مراجعه کرده و محصول را سفارش دهند.

نوع تفریحی 
 طول 178 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 برند اینتکس
 پمپ ندارد
تحمل وزن 100 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها مناسب افراد بالای 9 سال
 دارای طراحی ون بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 رویه شیاردار و ایده آل
 دارای پنجره های شفاف بر روی بدنه
 ضخامت بدنه : 0.28 میلی متر
 وزن بسته بندی : 1.60 کیلوگرم
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...