شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب استخری سبز مدل ریلکسی

از {{model.count}}

Intex 58836

تعداد
نوع
1,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استخری سبز مدل ریلکسی جدیدترین محصول موجود در دسته بندی تشک بادی روی آب می باشد که دارای قابلیت راه اندازی آسان است و می توان از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد. تشک بادی روی آب مد نظر دارای بدنه ای با سطح توری است که کناره های آن بادی می باشد و دارای بخش بر آمده در قسمت بالایی خود است که با نام بالش بادی سرخود شهرت دارد. در این صورت می توان به راحتی از آن برای قرار گیری در سطح آب های آرام استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را رقم زد و بدون هر گونه مشکل نسبت به چنین قرار گیری اقدام نمود. تشک بادی روی آب مد نظر دارای وزن کم می باشد و قابلیت حمل آسان دارد و می تواند به راحتی برای مسافرت و گردش انتخاب شود.

خرید تشک بادی روی آب استخری سبز مدل ریلکسی جدید راه اندازی محصول نیز به ساده ترین شکل ممکن اتفاق می افتد که با داشتن پمپ باد دستی و در کم ترین زمان انجام می گیرد. با این وجود است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات بادی و مسافرتی باشد که امروزه افراد می توانند از وجود آن لذت ببرند و نسبت به بهره مندی از این محصول اقدام نمایند. تشک بادی روی آب برند و اصل است که ساخت شرکت اینتکس می باشد و از بدنه ای منحصر به فرد با طول عمر بالا تشکیل شده است. در این صورت می توان از نظر کیفیت و کارایی اطمینان کامل را کسب کرد که محصول دارای سازگاری زیاد می باشد و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. تشک بادی روی آب مد نظر را می توان از دسته بندی مربوط به محصول از فروشگاه های مختلف تهیه کرد و خرید آن را انجام داد. با این وجود تنها با کسب اطلاعات کامل در خصوص محصول می توان نسبت به آن آشنایی پیدا کرد و پیشنهاد می شود تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس خرید تشک بادی روی آب استخری سبز مدل ریلکسی را نهایی سازند.

نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویهتوری
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ-
 نوع پمپ-
 وزن 640 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...