شناور بادی روی آب

تشک بادی روی آب استخری آبی مدل ریلکسی

از {{model.count}}

Intex 58836np

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استخری آبی مدل ریلکسی بهترین گزینه برای حضور در استخر می باشد که از سطحی بی عیب و نقص برخوردار است تا با داشتن پمپ باد دستی بتوان محصول را راه اندازی کرد و از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی روی آب مناسب استفاده در محیط های آب های آرام است که دارای رنگبندی می باشد تا افراد با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب نمایند. توجه به بخش بادی بدنه و مراقبت از آن جهت جلوگیری از آسیب رسیدن لازم و ضروری است که در نتیجه می توان از محصول در طی سال های زیاد استفاده کرد. تشک بادی روی آب دارای وزن کم نیز می باشد که قابلیت حمل و جا به جایی را آسان می سازد و می تواند در مسافرت و گردش به همراه افراد باشد و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول با قیمت مناسب ارائه می گردد که در مقابل کیفیت بالایی که دارد می توان خرید به صرفه ای داشت و از داشتن آن لذت برد. 

خرید تشک بادی روی آب استخری آبی مدل ریلکسی ارزانتشک بادی روی آب مد نظر برای قرار گیری به حالت درازکش بر روی سطح آب ساخته شده است و می تواند سبب ریلکس کردن در سطح آب شود و همچنین برای گرفتن حمام آفتاب نیز مناسب است. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و به عنوان کاربردی ترین محصول در این زمینه انتخاب می شود و می توان خرید آن را با خیالی آسوده انجام داد. تشک بادی روی آب مد نظر ساخت شرکت اینتکس است که برای کسانی که به دنبال تهیه محصولی اورجینال می باشند انتخاب می گردد. همچنین دارای دریچه برای ورود باد به بدنه نیز است که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد و به راحتی نسبت به راه اندازی محصول اقدام کرد و از داشتن آن بهره مند شد. به جهت انتخاب و خرید آسان تشک بادی روی آب استخری آبی مدل ریلکسی با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس توصیه می شود که محصول را به سرعت در اختیار افراد قرار می دهد.

 نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویهتوری
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ-
 نوع پمپ-
 وزن 640 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...