تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین یواز پاتریوت

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین یواز پاتریوت یکی دیگر از جدیدترین تشک های بادی داخل ماشین است که با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی سنتر اینتکس عرضه شده و برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده افراد علاقه مند به مسافرت با خودروی شخصی است و با برخورداری از طراحی طبی و بسیار راحت، تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. این محصول برای کودکان نیز ایده آل است و در زمان طولانی شدن مسافرت در داخل خودرو، فضای مناسبی برای بازی و استراحت در اختیار آن ها خواهد بود و خسته و کسل نمی شوند.

تشک بادی داخل ماشین طوسی

برای راه اندازی آسان این محصول یک پمپ باد فندکی در داخل بسته بندی تشک بادی موجود است که با متصل شدن به بخش فندک ماشین، محصول به راحتی باد شده و آماده استفاده خواهد شد. هم چنین پس از استفاده نیز به راحتی می توانید این محصول را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. این تشک بادی داخل ماشین دارای رویه مواج با خطوط موازی و فرو رفته است که در زمان خوابیدن برروی آن، هوا مابین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود و از تعریق جلوگیری می شود. هم چنین این محصول با برخورداری از انعطاف مناسب، فضایی راحت و متناسب با بدن فرد را در اختیار او می گذارد تا پس از خوابیدن و استراحت، هیچ فشاری به بدن وارد نشده و اذیت نشود.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین یواز پاتریوت با قیمت ارزان از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. این محصول را می توانید به صورت حضوری نیز تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...