تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ضخیم COROLLA 1200

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم COROLLA 1200 محصولی بی نظیر با ابعاد و ساختار کاملا استاندارد است که در سه رنگ مشکی، کرم و طوسی تولید شده است. این تشک بادی خاص و ویژه با برخورداری از ظاهری استاندارد، برای استفاده در فضاهای داخلی خودرو و به صورت اختصاصی در بخش صندلی عقب خودرو مناسب بوده و با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. 

تشک بادی داخل ماشین ضخیم مشکی

برای استفاده از این تشک بادی داخل خودرو نیاز است که ابتدا آن را راه اندازی کنید. برای راه اندازی این محصول یک پمپ باد فندکی در بسته بندی قرار دارد که با اتصال به بخش فندک خودرو، به راحتی تشک بادی را در زمان کوتاهی باد زده تا آماده استفاده شود. این محصول با بهره گیری از ابعادی استاندارد، به خوبی تمامی بخش عقب خودرو را پوشش می دهد و فضایی مانند یک تخت خواب بسیار راحت در اختیار شما قرار خواهد داد. وزن کم و حجم کوچک در حالت بسته بندی از دیگر ویژگی های بی نظیر این محصول است به طوری که به راحتی قابل حمل بوده و با ابعادی کوچک، در میان وسایل مسافرت جای گرفته و فضای زیادی را اشغال نمی کند. این محصول را می توانید به راحتی پس از استفاده تخلیه کنید. استفاده مکرر از این محصول به کیفیت بدنه آسیبی وارد نکرده و به دلیل کیفیت بالای این محصول، تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم COROLLA 1200 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به راحتی این محصول را به صورت حضوری تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...