تخت بادی

تخت بادی تکنفره دورنگ بالش دار اینتکس

از {{model.count}}

intex 64132 np

تعداد
نوع
4,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی تکنفره دورنگ بالش دار اینتکس سری جدید تخت های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس است که با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد. به این ترتیب می توان برای استفاده در طی سال های زیاد در نظر گرفت و برای محیط های مختلف حتی در خانه نیز از داشتن آن بهره برداری کرد. به این صورت دارای سازگاری لازم برای قرار گیری بر روی سطوح مختلف می باشد و می تواند با داشتن کیفیت بالا و بدنه ای ضخیم و مقاوم برای علاقه مندان استفاده شود و در نهایت سطحی بی عیب و نقص برای حضور در محیط های مختلف را رقم می زند. این محصول در داخل چادر مسافرتی و یا در فضای باز نیز استفاده می شود. همچنین دارای قابلیت استفاده در داخل خانه و به صورت مداوم را دارد و می تواند بهترین موقعیت برای کمر و ستون فقرات باشد. از این رو تخت بادی مد نظر مزیت های زیادی دارد که می توان با تکیه بر آن ها محصول را استفاده کرد. 

خرید تخت بادی تکنفره دورنگ بالش دار اینتکس ارزاناین محصول بی نظیر دارای پمپ باد برقی سرخود در داخل خود می باشد که در کم ترین زمان قابلیت راه اندازی تخت بادی را دارد و می تواند بدنه را به صورت آماده استفاده ترتیب دهد. لایه های موجود در این محصول و ساختار سلولی که داخل آن را تشکیل داده است با شروع به کار پمپ باد سرخود متورم می شوند و می تواند استحکام کامل را به خود گیرد و می تواند برای استفاده آماده شود. همچنین رویه طبی و وجود بالش بادی سرخود نیز دارای مزیت های زیاد می باشد که تمامی آن ها برای ایجاد آرامش و راحتی بیش تر وجود دارد و می توان از آن لذت برد. رنگ بدنه جذابیت زیادی به محصول داده است و آن را اسپرت ساخته است و می تواند سبب تشکی محصولی بی عیب و نقص شود. چنانچه تمایل به خرید تخت بادی تکنفره دورنگ بالش دار اینتکس دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعری
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...