تخت بادی

تخت بادی اینتکس دو نفره مدل Dura-Beam Prestige با پمپ باد

از {{model.count}}

intex 64179

تعداد
نوع
4,050,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخت بادی اینتکس دو نفره مدل Dura-Beam Prestige با پمپ باد به عنوان جدید ترین مدل تخت بادی برای رده سنی بزرگسال می باشد که ظرفیت دو نفره دارد و بدنه ای بزرگ با ارتفاع استاندارد را شامل می شود. این تخت بادی دارای ضخامت زیاد بوده است و در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد و می تواند بدون نیاز به مشکل و محدودیت برای افراد در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. تخت بادی مد نظر به دلیل داشتن قیمت مناسب همواره مورد توجه قرار گرفته است تا با خیالی آسوده بتوانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و بهترین موقعیت و استاندارد ترین حالت را کسب نمایند. به این ترتیب کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند از نظر کیفیت و کارایی اطمینان کامل داشته باشند تا در نهایت ساعات خوشی را سپری کنند و بدون آسیب برای سال های زیاد از آن بهره برداری نمایند. 

خرید تخت بادی اینتکس دو نفره مدل Dura-Beam Prestige با پمپ باد ارزانتخت بادی دو نفره و بزرگ است و دارای رویه مواج می باشد و از رنگ دلخواه نیز برخوردار است و زیبایی ظاهری را ایجاد می کند. به این ترتیب هم دارای جذابیت می باشد و هم دارای مزیت کیفیت و دوام و طول عمر است. در نتیجه می توان آن را در محیط خانه و در اتاق خواب خود نیز مورد استفاده قرار داد و توانست به جای تخت خواب های فلزی و چوبی از آن استفاده کرد و بدون هر گونه مشکل و محدودیت از داشتن آن لذت برد. این بدنه دارای طول عمر بالا می باشد که به وسیله پمپ باد یو اس بی که در کنار محصول به صورت مجزا وجود دارد استفاده می گردد. از این رو استاندارد های لازم را دارد و می توان با خیالی آسوده آن را برای مسافرت و گردش و یا استفاده در محیط خانه انتخاب و خریداری نمود. به جهت خرید ارزان و آسان تخت بادی اینتکس دو نفره مدل Dura-Beam Prestige با پمپ باد تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد.

 نوعخانگی ، سفری
تحمل وزن 273 کیلوگرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ USB مجزا
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد USB مجزا
راه اندازی با پاوربانک ، آداپتور شارژر موبایل و مبدل USB خودرو
امکان راه اندازی در سریع ترین زمان ممکن
انعطاف پذیری بالا و بدنه مستحکم
امکان تا شدن و جمع کردن محصول در فضای کم
ایده آل برای قراردادن در چادر مسافرتی و منزل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...