شناور بادی روی آب

تخته شنا کودک طرح کوسه

از {{model.count}}

bestway 32155

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخته شنا کودک طرح کوسه جدید ترین محصول بادی است که به کمک آن کودکان می توانند آموزش شنا داشته باشند و از حضور در محیط های آبی لذت ببرند. تخته شنا دارای طراحی بی عیب و نقص می باشد و ظاهری زیبا و خاص دارد. به طوری که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد آن محصول را برای تمامی سلیقه ها خریداری کرد و بهترین شرایط را برای آن ها در نظر داشت. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت بست وی می باشد از ضخامت زیاد برخوردار است که در این صورت در برابر عواملی چون ضربه و فشار مقاومت بالا دارد و می تواند طول عمر زیادی از خود نشان دهد. به این ترتیب کسانی که به دنبال خرید یک محصول مقرون به صرفه می باشند که هم دارای قیمت مناسب باشد و هم کارایی مطلوبی داشته باشد می توانند این تخته شنا بادی را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده از وجود آن بهره برداری کرد. 

خرید تخته شنا بادی کودک طرح کوسه ارزانتخته شنا بادی بدنه ای صاف دارد که عاری از بخش های فرو رفته و مواج می باشد. به این صورت می تواند جهت تمرین تعادل برای کودکان مناسب باشد تا آن ها بتوانند در مدت زمان کوتاه تفریحات مهیج آبی را کسب نمایند. کسانی که قصد نام نویسی فرزند خود در کلاس های شنا و غواصی را دارند می بایست این محصول را نیز خریداری کنند و برای آموزش دیدن از آن استفاده نمایند. طرح رویه بدنه از طرح های چاپی و بی عیب و نقص می باشد که رنگ آن به محیط پس داده نمی شود و می تواند ظاهری ثابت و بدون تغییر در طی سال های زیاد داشته باشد. به طوری که در زمان قرار گیری در معرض تابش خورشید دچار تغییر رنگ نمی شود و ظاهر خود را حفظ می کند. به جهت خرید آسان تخته شنا کودک طرح کوسه با قیمت مناسب و کیفیت بالا همواره می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرد.

نوع تفریحی
 طول42 سانتی متر
 عرض32 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل 
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن100 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب آموزش شنا برای کودکان
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
تحمل وزن 30 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...