شناور بادی روی آب

تخته شنا کودک طرح عروس دریایی

از {{model.count}}

bestway 32155

تعداد
نوع
500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تخته شنا کودک طرح عروس دریایی از سری محصولات پر کاربرد و منحصر به فرد می باشد که با داشتن قیمت مناسب برای کودکان ارائه شده است و می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره برداری کرد. چرا که به جهت آموزش شنا استفاده می شود و برای کودکان تعادل را رقم می زند و می تواند با داشتن مزیت های زیاد بهترین و خاص ترین موقعیت را برای آن ها داشته باشد. تخته شنا بادی بدنه ای بادی و توخالی دارد که سبک و قابل حمل می باشد به طوری که برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش کاربرد دارد و می توان از وجود آن بهره مند شد.

خرید تخته شنا کودک طرح عروس دریایی ارزان این محصول از طرح های چاپی و زیبا تشکیل شده است که سطح بدنه را پوشانده است و در معرض تابش خورشید و استفاده زیاد از محصول دچار خرابی و تغییر رنگ و حالت نمی شود. همچنین رنگ بدنه به محیط پس داده نمی شود و می تواند ثابت و بدون تغییر در طی سال های زیاد مورد بهره برداری قرار گیرد. تخته شنا بادی کودک را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد. به این صورت کسانی که علاقه به داشتن این محصول دارند می توانند با توان مالی خود نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند و بهترین لحظات را کسب کنند و در نتیجه تعادل در زمان شنا و قرار گیری در محیط های آبی داشته باشند. از این رو تمامی مزیت های لازم را دارد و می توان با تکیه بر چنین مزیت هایی از محصول در طی سال های زیاد استفاده کرد و دچار مشکل نشد. تخته شنا بادی برای آموزش شنا لازم و ضروری می باشد و تعادل کودکان را حفظ می کند. به دلیل داشتن وزن کم قابلیت به همراه داشتن در مسافرت و گردش را نیز دارد و می توان به راحتی در تمامی مواقع آن را به همراه داشت. به جهت انتخاب و خرید تخته شنا کودک طرح عروس دریایی با قیمت مناسب می توان به نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس مراجعه نمود.

نوع تفریحی
 طول42 سانتی متر
 عرض32 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن100 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب آموزش شنا برای کودکان
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
تحمل وزن 30 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...