افراد علاقه مند به طبیعت گردی بی شک از شب مانی داخل چادر های مسافرتی لذت برده و همواره سعی بر فراهم کردن لوازم سفری کم جا دارند. یکی از دغدغه های شب مانی در داخل چادر و خوابیدن در جنگل، عدم وجود فضایی راحت برای استراحت و خواب است. چون افراد روز را مشغول گشت زنی در طبیعت و لذت بردن از آن هستند، شب را نیازمند محیطی راحت می باشند تا بتوانند به خوبی خستگی را درکرده تا صبح فردا با انرژی زیاد به سفر خود بپردازند. در صورت عدم خواب کافی و راحت، روز بعد ممکن است به انواع مشکلات اعم از بی حوصلگی و سردرد دچار شوند و نتوانند از سفر خود لذت ببرند. برای این منظور برخورداری از محیط خواب راحت و عالی یکی از مشکلات سر راه طبیعت گردان است. در سال های اخیر کمپانی های بزرگ سعی کرده اند تا با تولید لوازم سفری کم جا و راحت، آسایش و راحتی مناسبی را برای افراد فراهم کنند تا بتوانید با خاطر آسوده به گشت زنی در طبیعت پرداخته و لذت خوابیدن در تمامی بخش های طبیعت از جنگل تا صحرا را تجربه کنید. یکی از برترین لوازم سفری مورد نیاز برای خوابیدن در داخل چادر، انواع تشک بادی است. تشک های بادی کمپینگ در سایز ها و ابعاد مختلف با ویژگی های متفاوت در اختیار شما هستند تا بتوانید روز را به زیبایی سپری کرده و شب با آرامشی فراتر از حد انتظار در طبیعت بی نظیر سپری نمایید. برای خرید بهترین تشک بادی کمیپینگ دو نفره برای چادر های دو تا سه نفره لازم است تا اطلاعاتی در خصوص این محصولات داشته باشید و بتوانید با خاطر آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایید. شما باید در خصوص جنس، کیفیت، ابعاد، روش های راه اندازی و ... اطلاعاتی صحیح کسب کرده و سپس نسبت به انتخاب فروشگاه مناسب و خرید تشک بادی کمپینگ مورد نیاز خود اقدام کنید.

انواع تشک بادی کمپینگ

یکی از الزامات سفری و اقامت در چادر برخورداری از لوازم خواب مناسب و ایده آل است که بتوانید شب را به راحتی سپری کرده و خواب با کیفیت داشته باشید.  یکی از برترین محصولات سفری که برای افراد علاقه مند به طبیعت گردی شناخته شده بوده و با برخورداری از ویژگی های مناسب توانسته به خوبی رضایت خاطر خریداران را جلب کند، تشک بادی کمپینگ است. تشک های بادی کمپینگ محصولاتی بی نظیر بوده که به راحتی در داخل چادر مسافرتی راه اندازی می شوند و می توانید در زمان سفر و در هر شرایطی، فضایی راحت و پر از آرامش برای خواب را تجربه کنید. تشک های بادی کمپینگ با برخورداری از ویژگی های بی نظیر، برای استفاه کودکان، بزرگسالان و حتی سالمندان مناسب بوده و دارای طراحی های طبی می باشند. به این صورت که با استفاده طولانی مدت بدن دچار مشکل نشده و اذیت نخواهید شد. شما می توانید به راحتی با توجه به ابعاد چادر مسافرتی نسبت به انتخاب تشک بادی مورد نیاز خود اقدام کنید. تشک های بادی کمپینگ دارای ابعادی استاندارد بوده و به صورت تشک بادی بچگانه، تشک بادی نوجوان، تشک بادی تک نفره بزرگسال و تشک بادی دو نفره ساخته می شوند. به این ترتیب در صورت نیاز با توجه به سن فرد و ابعاد چادر مسافرتی می توانید محصول مورد نظر را سفارش دهید. چادر های مسافرتی که ظرفیت دو نفره برای خواب و چهار نفر برای نشستن را دارند، برای قرار گیری تشک های بادی کمپینگ دو نفره مناسب می باشند. به این ترتیب می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و فضایی مناسب و بی نظیر را برای خود فراهم نمایید. نکته مهم در انتخاب تشک بادی کمپینگ توجه به راه اندازی آسان، رنگ های متفاوت و ارتفاع های مختلف است. این محصولات در حالت جمع شده و تخلیه باد نیز دارای ابعاد گوناگون و وزن های مختلف هستند. به همین دلیل در صورتی که با کوله پشتی به طبیعت گردی می پردازید، لازم است تا به ابعاد و وزن آن نیز توجه نمایید. برای کوهنوردی و شب مانی در داخل چادر در کوه، لازم است تا انواع سبک تر و کوچک تر را انتخاب نمایید. اما برای استفاده در جنگل و یا کویر، در صورتی که با خودرو به گردش می روید، می توانید انواع سنگین تر با ارتفاع بیشتر را انتخاب نمایید. زیرا لازم نیست خودتان تشک بادی را حمل کرده و به محیط مورد نظر خود ببرید.

ساختار تشک بادی کمپینگ

یکی از مهم ترین نکات قابل توجه در زمان خرید تشک بادی کمپینگ توجه به ساختار تشک بادی کمپینگ است. تشک های بادی کمپینگ از پرطرفدار ترین نمونه های محصولات کمپینگ بوده که دارای مقاومت بالایی هستند و اغلب طول عمر زیادی دارند. تشک بادی کمپینگ دارای ابعاد کوچکی در حالت تخلیه می باشد و اغلب وزن کمی دارد تا بتوانید به راحتی آن را حمل و جابه جا کنید. تشک بادی کمپینگ به سادگی راه اندازی می شود و می توانید در زمانی کوتاه آن را آماده استفاده نمایید. این محصولات با توجه به ابعاد چادر مسافرتی خریداری می شوند و به سادگی در داخل چادر مسافرتی جای می گیرند به طوری که می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و شب را  در داخل چادر بخوابید. تشک بادی کمپینگ عموما از پی وی سی تهیه می شود. این بهترین نوع از تشک بادی کمپینگ است که به دلیل برخورداری از انعطاف استاندارد و سطحی مقاوم در برابر آسیب، درصد بالایی از رضایت را به خود اختصاص داده است. این نوع از تشک بادی کمپینگ انعطاف مناسبی دارد که در زمان استراحت، محیطی مناسب برای ستون فقرات فراهم کرده و به این ترتیب فشار زیادی به بدن وارد نمی شود. این محصول به صورت طبی بوده و با برخورداری از کیفیت بالا، به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. سطح این تشک بادی در برابر ضربه و فشار از مقاومت خوبی برخوردار است و به راحتی می توان تا سال ها آن را مورد استفاده قرار داد. هم چنین این نوع از محصول در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز استحکام خوبی دارد. تشک های بادی کمپینگ به صورت مواج تولید می شوند که این نوع از طراحی مزیت های زیادی دارد. طراحی مواج در تشک های بادی کمپینگ موجب می شود تا سطح تشک بادی دارای خطوطی به صورت فرو رفته باشد. به این ترتیب انعطاف تشک بادی افزایش یافته و با دراز کشیدن بر روی تشک بادی، محصول فرم بدن را به خود می گیرد و فضایی راحت و طبی برای استراحت ایجاد می شود. با این نوع طراحی در زمان خواب، هوا مابین بدن و سطح تشک بادی در جریان خواهد بود و از تعریق نیز جلوگیری می شود. وجود طراحی مواج موجب توزیع متوازن هوای تشک بادی در سرتاسر محصول شده و به این ترتیب محیطی راحت و ایده آل را در اختیار خواهید داشت. این نوع از محصول کاملا طبی بوده و تمامی گروه های سنی می توانند از آن استفاده کنند. 

بهترین برند تشک بادی کمپینگ دو نفره

در سال های اخیر با توجه به ترویج طبیعت گردی و علاقه افراد خصوصا جوانان به کمپینگ و استفاده از چادر در طبیعت، شرکت های بزرگ تمامی تلاش خود را برای تولید محصولاتی کم جا و با کارایی فوق العاده گذاشته اند تا افراد بتوانند راحتی منزل را در طبیعت نیز تجربه کرده و از گردش و طبیعت گردی خسته نشوند. کارایی محصولات کم جا خصوصا برای افراد کوهنورد مشخص می شود که لازم است تا لوازم مورد نیاز خود را با کوله پشتی حمل کرده و به همراه خود ببرند. یکی از برترین شرکت های مشهور در زمینه تولید محصولات کمپینگ به صورت کم جا و سبک با کارایی بسیار بالا، شرکت بزرگ اینتکس است. تشک بادی اینتکس یکی از لوازم بی نظیر و پرطرفدار در گروه محصولات کمپینگ می باشد که با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی طبی و راحت، توانسته مورد توجه تمام گروه های سنی واقع شود. تشک های بادی کمپینگ در سایز های مختلف تولید شده و برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب است. این تشک های بادی ویژگی هایی استاندارد متناسب با قد و وزن افراد داشته و به همین دلیل محیطی بسیار بی نظیر برای استفاده فراهم خواهد کرد. از دیگر ویژگی های تشک بادی کمپینگ اینتکس، بهره مندی از راه اندازی آسان است. این محصولات در زمانی کوتاه راه اندازی شده و می توان به راحتی از آن ها استفاده نمود. از پرطرفدار ترین انواع تشک بادی کمپینگ اینتکس، تشک های بادی دو نفره هستند. این محصولات مناسب برای استفاده در چادر های مسافرتی بوده که دارای ظرفیتی برابر با دو تا سه نفر بزرگسال در حالت خواب می باشند. تشک بادی کمپینگ اینتکس با برخورداری از ارتفاع استاندارد از سطح زمین، مانع از رسیدن سردی و یا گرمی زمین به بدن فرد شده و به این ترتیب در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. این ارتفاع موجب می شود تا سختی و ناهمواری زمین در زمان خواب، بدن فرد را اذیت نکرده و خوابی بی نظیر را تجربه کند. تشک بادی کمپینگ دو نفره اینتکس با برخورداری از تمامی ویژگی های ممتاز، خوابی راحت و بی نظیر را در طبیعت برای شما فراهم کرده و یکی از ملزومات کمپینگ و طبیعت گردی محسوب می شود.

روش های راه اندازی تشک بادی کمپینگ

تشک بادی کمپینگ دو نفره اینتکس دارای انواع مختلفی بوده و هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارند. تمامی این محصولات به راحتی راه اندازی شده و در زمانی کوتاه آماده استفاده خواهند شد. برای راه اندازی آسان تشک بادی کمپینگ دو نفره اینتکس، شما نیاز به یک پمپ باد اینتکس دارید. برای این کار انواع مختلفی از پمپ های باد اینتکس موجود هستند که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کرده و محصول مورد نظر خود را راه اندازی کنید. این پمپ های باد در انواع دستی، پدالی، شارژی، فندکی، برقی و ... موجود هستند. 

پمپ های باد دستی در سایز های مختلف تولید شده و وزن کمی دارند. سایز های کوچک این محصول فضای کمتری را اشغال کرده اما برای راه اندازی تشک بادی، نیازمند زمان بیش تری جهت باد زدن تشک بادی خواهید بود. در سایز های بزرگتر پمپ بادی نیز به دلیل بزرگتر بودن پمپ باد، فضای بیش تری را اشغال کرده و خصوصا در طبیعت گردی همراه با راه پیمایی که افراد لوازم خود را توسط کوله حمل می کنند، توصیه نمی شود. اما با توجه به حجم بالای پمپ باد، به خوبی و در زمانی کوتاه، تشک بادی دو نفره راه اندازی خواهد شد. در مسافرت هایی که با ماشین شخصی است، به راحتی می توان این پمپ باد را به همراه برد و از آن استفاده کرد. در پمپ های باد دستی بیش ترین فشار به بازوها وارد شده و استفاده از آن ها، لازمه صرف انرژی است.

پمپ های باد پدالی از محبوب ترین انواع پمپ باد می باشند. زیرا برای راه اندازی تشک بادی توسط این پمپ ها، نیازی به صرف انرژی زیاد نبوده و به راحتی با فشردن پدال پمپ، محصول در زمانی کوتاه باد می شود. هم چنین دارای حجم باد قابل قبولی بوده و در هر بار پر و خالی شدن سیلند باد، حجم بالایی از باد وارد تشک بادی می شود. به همین دلیل در زمانی کوتاه، به راحتی می توان تشک بادی دو نفره اینتکس را راه اندازی نمود. این محصولات وزن کمی داشته و به راحتی قابل حمل و جابه جایی است.

پمپ های باد برقی از پرطرفدار ترین انواع پمپ ها بوده که دارای انواع گوناگونی هستند. برخی از این پمپ ها نیازمند اتصال مستقیم به برق می باشند و برای راه اندازی و استفاده از آن، باید محصول را به صورت مستقیم به برق متصل کرد. برخی دیگر از پمپ های برقی را می توان به راحتی با اتصال به فندک ماشین مورد استفاده قرار داد. برخی دیگر با اتصال به پاور بانک راه اندازی می شوند. از مزایای پمپ های باد برقی، راه اندازی آسان لوازم بادی بدون صرف انرژی است. هم چنین این محصولات با بهره مندی از قدرت مکش، جهت تخلیه باد تشک نیز به کار می رود و توسط آن می توان به راحتی تشک های بادی را تخلیه نمود. شما توسط این پمپ های باد می توانید به راحتی پس از استفاده از تشک بادی، محصول را تخلیه کنید تا فضای کمی را اشغال کند. 

روش های نگه داری از تشک بادی کمپینگ

تشک های بادی کمپینگ اینتکس دارای مقاومت بدنه بسیار بالا بوده و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشند. این محصولات از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و به سادگی دچار آسیب نشده و می توان به صورت طولانی مدت از آن ها استفاده نمود. از ویژگی های این محصولات برخورداری از بدنه پی وی سی است که دارای انعطاف بالا بوده و استحکام خوبی دارد. به همین دلیل بهترین نوع برای استفاده در بدنه تشک بادی محسوب می شود. برای بهره مندی از طول عمر بالای تشک بادی کمپینگ دو نفره برای چادر های مسافرتی، لازم است تا نکات ساده ای را در استفاده از این محصولات رعایت بفرمایید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه تشک بادی خودداری نمایید. زیرا ممکن است بدنه دچار خراشیدگی شده و یا پاره شود. در هنگام حمل و جابه جایی لازم است تا از ساک حمل استفاده کرده و مراقب باشید تا بدنه تشک بادی به لبه های دیوار و میخ و ... برخورد نکرده و آسیب نبیند. این محصول برای استفاده در زمان خواب ساخته شده است. از پریدن بر روی تشک بادی خودداری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی تشک بادی شوید. لازم است تا این محصول را در نزدیکی آتش قرار ندهید. تشک بادی به شدت قابلیت اشتعال دارد و در صورت برخورد آتش، به راحتی قابلیت شعله ور شدن را دارد. به همین دلیل لازم است تا از کشیدن سیگار بر روی تشک بادی نیز خودداری کنید. تشک بادی کمپینگ اینتکس به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا، دارای تحمل وزن زیادی بوده و به راحتی تمامی افراد می توانند از آن استفاده نمایند. در صورت رعایت نکات راه اندازی و نگه داری این محصول، تشک بادی کمپینگ اینتکس تا سال ها قابل استفاده بوده و محصولی با طول عمر زیاد است.

معرفی بهترین تشک بادی کمپینگ دو نفره برای چادر دو تا سه نفره

تشک بادی دو نفره با رویه مواج عرض 137

اگر به دنبال تشک بادی بسیار راحت با طراحی طبی و بی نظیر هستید، این محصول بی شک انتخاب شما خواهد بود. این محصول به رنگ کرم و خاکی تولید شده است و بسیار زیبا بوده و جذابیت بالایی دارد. از ویژگی های این محصول برخورداری از ساختار طبی می باشد. این تشک بادی به صورت طبی طراحی شده است تا در زمان استفاده از آن به صورت طولانی، احساس خوبی داشته و بتوانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید. سطح این محصول به صورت مواج بوده که دارای خطوط موازی و به صورت فرو رفته است. این نوع از طراحی موجب می شود تا در زمان استفاده دچار تعریق نشوید. زیرا هوا مابین بدن فرد و سطح تشک در جریان خواهد بود و به این ترتیب از استراحت بر روی این تخت بادی احساس خوبی خواهید داشت. یکی از ویژگی های این محصول برخورداری از کیفیت بسیار بالا و جنس پی وی سی است. بدنه این تشک بادی از پی وی سی تهیه شده است. رویه این تشک بادی دارای پوشش مخمل می باشد که ضد حساسیت است و موجب شده که بدنه محصول نرم و راحت باشد. از دیگر ویژگی های این تشک بادی اینتکس امکان راه اندازی آسان است. شما به راحتی و توسط یک پمپ باد می توانید این محصول را در زمانی کوتاه راه اندازی کنید تا آماده استفاده شود. هم چنین می توانید به راحتی از این محصول به صورت طولانی مدت بهره مند شوید. از مشخصات شگفت انگیز این تشک بادی، قابلیت استفاده به عنوان تشک بادی روی آب است. در آب های کم عمق می توانید این محصول را برروی آب قرار داده و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید. این محصول وزنی بسیار سبک داشته و در حالت تخلیه دارای حجم کمی است که به راحتی می توانید آن را حمل کرده و در مسافرت و کمپینگ از آن لذت ببرید. برای حفظ و نگه داری از این محصول لازم است تا به نکات نگه داری توجه بفرمایید. در صورت رعایت نکات نگه داری این محصول تا سال ها قابل استفاده می باشد و نیازی به خرید تشک بادی جدید نخواهید داشت. ابعاد این تشک بادی استاندارد بوده و می توانید آن را در داخل چادر های دو نفره و سه نفره اینتکس مورد استفاده قرار دهید. تحمل وزن این محصول برابر با 220 کیلوگرم بوده که به راحتی تمامی افراد بزرگسال می توانند از آن استفاده نمایند.

تشک بادی دو نفره طبی اینتکس 64758

یکی از محصولات هیجان انگیز و جذاب اینتکس، تشک بادی دو نفره طبی است. این تشک بادی با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی جذاب و قابلیت های فوق العاده توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کرده و فروش بالایی را از آن خود کند. بدنه این تشک بادی به رنگ سورمه ای طراحی شده است که رنگی مناسب می باشد و به سادگی دچار آلودگی نمی شود. این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب است. عرض این تشک بادی دو نفره برابر با 137 سانتی متر می باشد که فضای مناسب و کافی برای استفاده دو نفر بزرگسال را دارا بوده و افراد به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. این تشک بادی دارای وزنی برابر با 3 کیلوگرم می باشد که قابلیت حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد. یکی از مشخصات جذاب و شگفت انگیز این تشک بادی دو نفره، قابلیت استفاده بر روی آب می باشد. شما می توانید در محیط های کم عمق این محصول را بر روی آب قرار داده و از شناور ماندن برروی آب لذت ببرید. این محصول دارای روکشی از جنس مخمل جیر می باشد که موجب شده است تا سطح محصول نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت باشد. از دیگر ویژگی های این محصول برخورداری از طول عمر بالا است. به طوری که در صورت رعایت نکات نگه داری ذکر شده، این محصول تا سال ها قابل استفاده است و نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. بدنه این تشک بادی از پی وی سی بوده و کفی محصول از پی وی سی دو لایه ساخته شده است. برای راه اندازی این تشک بادی با استفاده از یکی از پمپ های باد اینتکس می توانید نسبت به باد زدن محصول اقدام کنید. این محصول دارای سلول های هوای داخلی است که موجب می شود تا وزن بدن فرد به صورت متوازن بر روی تشک بادی پخش شده و انعطاف استانداردی داشته باشد. در صورت پرش و جامپینگ بر روی این محصول ممکن است این سلول های هوا، دچار پارگی شده و تشک بادی دفرمه شود. به همین دلیل لازم است تا از پریدن بر روی این محصول خودداری نمایید. تشک بادی دو نفره طبی برای استفاده در چادر های مسافرتی دو تا سه نفره مناسب بوده و لازم است در زمان خرید به ابعاد چادر مسافرتی و تشک بادی توجه شود.

تشک بادی دو نفره مدل camping mat عرض 127

این محصول یکی از نمونه های پرفروش تشک بادی دو نفره است که با عرض کمتری نسبت به سایز مدل های تشک بادی دو نفره تولید می شود. به همین جهت برای استفاده در چادر های مسافرتی با ابعاد کوچک تر مناسب می باشد. عرض این محصول برابر با 127 سانتی متر بوده و طولی برابر با 193 سانتی متر دارد. ابعاد بسته بندی این تشک بادی نیز کوچک است که به راحتی در فضای کوچکی جای گرفته و می توان به راحتی آن را جابه جا کرد. این محصول به خوبی در میان لوازم سفری جای می گیرد و به دلیل برخورداری از وزنی در حدود 3 کیلوگرم، به راحتی قابل حمل است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تشک بادی، برخورداری از بالش بادی سرخود می باشد که آن را از دیگر نمونه ها متمایز می کند. به این ترتیب در سفر و کمپینگ نیازی به بالش نداشته و از حمل و جابه جایی بالش آسوده خواهید شد. این محصول به رنگ سفید تولید شده است و زیره تشک بادی نیز به رنگ آبی می باشد. قسمت بالایی تشک بادی حجیم تر بوده و با یک شیار فرو رفته از محصول مجزا شده است. این قسمت بالش بادی محصول را تشکیل می دهد و کاملا استاندارد و طبی طراحی شده است. سطح این تشک بادی به صورت مواج می باشد و دارای خطوطی منحنی به صورت مواج و فرو رفته است. با خوابیدن بر روی این تشک بادی هوا به خوبی مابین بدن فرد و سطح تشک در جریان بوده و فضایی مطلبوع برای استراحت ایجاد می شود که از تعریق نیز جلوگیری خواهد شد. سطح این تشک بادی ضد حساسیت نیز می باشد تا برای پوست های حساس مشکلی ایجاد نشود. این محصول به سادگی توسط یک پمپ باد قابل راه اندازی بوده و می توان آن را به راحتی و در زمانی کوتاه مورد استفاده قرار داد. این تشک بادی قابلیت استفاده در کوهنوردی را داشته و به راحتی در داخل کوله پشتی جای می گیرد. شما به سادگی می توانید این محصول را حمل کرده و از آن بهترین استفاده را داشته باشید. به این ترتیب می توانید درهر فضایی، خوابی راحت را تجربه کنید. لازم است تا شما در زمان استفاده از این تشک بادی، تمامی نکات ذکر شده در خصوص نگه داری از محصول را رعایت بفرمایید. ابتدا فضایی مناسب و هموار بدون اشیای تیز را در نظر گرفته و سپس تشک بادی را از بسته بندی خارج کنید و اقدام به باد زدن آن نمایید. در صورت نیاز به جابه جایی تشک بادی پس از راه اندازی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس انتقال دهید. از کشیدن سیگار بر روی تشک بادی خودداری کنید. زیرا احتمال برخورد آتش سیگار با بدنه تشک بادی وجود دارد. این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طول عمر زیادی داشته و تا سال ها قابل استفاده است.

تشک بادی دو نفره مدل prestige downy عرض 137

یکی از محصولات پرطرفدار اینتکس تشک بادی دو نفره مدل prestige downy می باشد. این تشک بادی با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی جذاب توانسته به خوبی نظر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این تشک بادی با رنگ سبز زیتونی بسیار جذاب و زیبا ظاهری لوکس و بی نظیر دارد که برای استفاده در فضاهای بیرون از منزل و در داخل چادر مسافرتی نیز مناسب می باشد. عرض این تشک بادی برابر با 137 سانتی متر است که فضای مناسبی برای خواب دو نفر بزرگسال را در اختیار آن ها قرار می دهد. طول این محصول نیز 191 سانتی متر است که تمامی افراد به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. بدنه این تشک بادی از بهترین نوع پی وی سی تهیه شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد. طول عمر زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این نوع از بدنه در برابر خراشیدگی و پوسیدگی تا حد زیادی مقاوم می باشد و قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی را دارد. این تشک بادی قادر است وزنی در حدود 270 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند به این ترتیب افراد با جثه های گوناگون به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. یکی از ویژگی های این تشک بادی برخورداری از رویه مخمل می باشد. این رویه ضد حساسیت است و موجب می شود تا سطح تشک بادی نرم و لطیف باشد و در هنگام خوابیدن بر روی تشک بادی حس خوبی را تجربه کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی از این محصول استفاده کرده و با آرامش کامل به استراحت بپردازید. از دیگر مشخصات این محصول بهره مندی از لایه های فایبرتک است. زیره این محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد. طراحی بی نظیر در کنار استفاده از بهترین متریال موجب شده است تا این محصول با برخورداری از استحکام بسیار بالا، دارای انعطاف استاندارد نیز باشد و شما یک تشک بادی طبی را در اختیار داشته باشید که در صورت استفاده طولانی مدت، هیچ فشاری به بدن وارد نشود. این محصول انعطاف استاندارد دارد که با دراز کشیدن فرد، به خوبی فرم ستون فقرات را به خود می گیرد و هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود. طراحی مواج این محصول موجب شده تا انعطاف و استحکام تشک بادی بیش تر شود. سطح این تشک بادی دارای خطوطی موازی و به صورت فرو رفته می باشد. به این ترتیب در زمان استراحت بر روی محصول، هوا مابین بدن فرد و سطح تشک در جریان بوده و محیطی مطبوع برای استراحت را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول توسط یک پمپ بادی اینتکس به راحتی راه اندازی شده و در زمان کوتاهی آماده استفاده خواهد شد. شما پس از استفاده نیز می توانید به سادگی تشک بادی را تخلیه کرده و آن را در فضای کوچکی جای دهید. این محصول برای استفاده در کمپینگ و داخل چادر و هم چنین استفاده در منزل مناسب بوده و یکی از پرطرفدارترین تشک های بادی دو نفره اینتکس محسوب می شود. وجود سلول های هوا در ساختار داخلی تشک بادی موجب شده است تا وزن فرد به صورت متوازن بر روی سطح تشک انتقال یابد و هم چنین از لرزش تشک بادی در زمان استراحت جلوگیری شود. با این نوع از طراحی، در زمان نشستن و برخاستن برروی تشک بادی و یا غلت زدن در زمان خواب، سمت دیگر تشک دچار لرزش نشده و فرد دیگر در طرف دیگر تشک بادی به راحتی می تواند بخوابد. توجه داشته باشید که جامپینگ و پرش بر روی تشک بادی ممکن است موجب ترکیدگی این سلول های هوا شده و به بدنه تشک بادی آسیب وارد کند. بنابراین مانع از پرش کودکان بر روی تشک بادی شده و در زمان استفاده سعی کنید نکات نگه داری را رعایت بفرمایید تا شاهد طول عمر بالای تشک بادی شوید. از کشیدن سیگار بر روی تشک بادی خودداری کرده و محصول را به آتش نزدیک نکنید. در هنگام بی استفاده بودن محصول، آن را در ساک حمل قرار دهید. شما می توانید این محصول را در منزل نیز استفاده نمایید. تشک بادی اینتکس بهترین جایگزین برای استفاده به عنوان تشک مهمان است. یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این تشک بادی قابلیت استفاده بر روی آب است. شما در آب های کم عمق می توانید این محصول را باد زده و به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول قابلیت استفاده به عنوان تشک بادی روی آب را دارد و توسط آن می توانید از شناور ماندن برروی آب لذت ببرید.

بهترین فروشگاه تشک بادی اینتکس

برای خرید یک تشک بادی با شرایط مناسب و قیمت ارزان ابتدا لازم است تا فروشگاهی مناسب را انتخاب نمایید. فروشگاه مناسب برای خرید تشک بادی باید تنوع خوبی از این محصولات را ارائه دهد تا بتوانید به راحتی از میان آن ها، تشک بادی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. هم چنین لازم است تا افرادی در فروشگاه حضور داشته باشند که دارای اطلاعات کاملی بوده و شما را در انتخاب و خرید بهترین تشک بادی اینتکس راهنمایی کنند. در فروشگاه تشک بادی لازم است تا محصولاتی اورجینال در دسترس شما قرار بگیرد تا از کیفیت تشک بادی آسوده خاطر باشید. در برخی از فروشگاه ها محصولاتی فیک و کپی وجود دارد که لازم است تا با مراجعه به فروشگاه تخصصی تشک بادی اینتکس، از این سودجویی ها دور بمانید و بتوانید محصولی با کیفیت را تهیه کنید. نکته بعدی برای انتخاب فروشگاه و خریدی با رضایت کامل، برخورداری از قیمت های مناسب است. برای کسب رضایت از خرید خود لازم است تا فروشگاهی را انتخاب کنید که بهترین اجناس را با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. به این ترتیب می توانید با صرف هزینه کمتر، محصول بهتری را خریداری کرده و رضایت از خرید را تجربه نمایید. دسترسی فروشگاه نیز یکی دیگر از نکات حائز اهمیت است. فروشگاهی ایده آل است که بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته و خرید خود را انجام دهید نه اینکه ساعت ها وقت خود را در ترافیک و در خیابان های شلوغ سپری کرده تا به فروشگاه برسید. از این حیث فروشگاه های اینترنتی برتری دارند. اما لازم است تا تا بتوانید به فروشگاه اینترنتی اعتماد کنید. برخی از فروشگاه ها علاوه بر فروش حضوری، دارای فروشگاه اینترنتی نیز می باشند که موجب می شود بتوانید با خاطر آسوده به آن اعتماد کرده و خرید خود را به صورت اینترنتی به انجام برسانید.

خرید بهترین تشک بادی کمپینگ دو نفره برای چادرهای دو تا سه نفره

شما می توانید بهترین تشک بادی کمپینگ دو نفره را از طریق فروشگاه سنتر اینتکس تهیه نمایید. تشک های بادی کمپینگ دو نفره در این فروشگاه به صورت تخصصی ارائه شده و دارای بالاترین میزان تنوع می باشد. هم چنین تمامی محصولات این فروشگاه به صورت اورجینال بوده و می توانید با خاطر آسوده خرید خود را انجام دهید. یکی دیگر از مشخصات این فروشگاه برخورداری از پرسنل با اطلاعات کامل است که با صبوری شما را در انتخاب محصول مناسب، یاری خواهند کرد. به دلیل عرضه تخصصی و حجم بالای محصولات در این فروشگاه، تمامی محصولات با سود کم و با ارزان ترین قیمت به دست مصرف کننده رسیده و شما می توانید با صرف هزینه ای کمتر از بازار، تشک بادی کمپینگ مورد نظر خود را تهیه نمایید. فروشگاه سنتر اینتکس با برخورداری از کادر مجرب و با تجربه شما را برای خریدی بی نظیر یاری خواهد کرد. فروشگاه سنتر اینتکس هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی فعال بوده و در صورت نیاز به خرید اینترنتی می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس تمامی محصولات را با قیمت به روز و موجودی به روز مشاهده نمایید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره خرید نیز می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید. این فروشگاه با برخورداری از تنوع بی نظیر، قیمت های ایده آل، کادر مجرب و با تجربه و هم چنین دسترسی آسان هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی فعال می باشد تا شما خرید بی نظیر را تجربه کرده و از آن لذت ببرید.