استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5 متری مستطیلی اینتکس

از {{model.count}}

Intex 26352

تعداد
نوع
66,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 5 متری مستطیلی اینتکس به عنوان یک محصول از قبل ساخته شده و آماده در اختیار علاقه مندان است که دارای بدنه ای بزرگ می باشد. تا تمامی کسانی که قصد داشتن تفریحات آبی را دارند بتوانند در آن جای بگیرند و احساس خوشایندی را تجربه کنند. این محصول به دلیل بزرگ بودن مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است تا در موقعیت های مختلف مانند حیاط های بزرگ و باغ و ویلا از آن استفاده نمایند و نیازی به ایجاد استخر بتنی نداشته باشند. در این صورت با تکیه بر امکانات و تجهیزات کاملی که دارد می توان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را کسب کرد و در داخل ان به تفریحات آبی پرداخت. استخر پیش ساخته بدنه ای جادار دارد که در زمان انجام تفریحات آبی می توان از وسایل بازی نیز استفاده کرد. 

خرید استخر پیش ساخته 5 متری مستطیلی اینتکس ارزانوسایل بازی مانند حلقه شنا بادی و توپ بادی و یا شناور های بادی از این موارد می باشند که راحتی و هیجان را رقم می زنند و همچنین امکان قرار گیری کودکان به صورت ایمن در داخل استخر پیش ساخته را نیز مهیا می سازند. در نتیجه بهترین استخر پیش ساخته ای است که با جادار بودن می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره برداری کرد و دیگر نیازی به احداث استخر های بتنی و پر هزینه نمی باشد. خرید این محصول در مقایسه با احداث استخر بتنی به صرفه می باشد و هزینه کم تری را بر دوش افراد می اندازد. با این وجود است که به صرفه می باشد و می توان با پرداخت هزینه بابت خرید آن دارای پمپ تصفیه آب و زیرانداز و درپوش و نردبان نیز شد. کسانی که قصد داشتن استخر پیش ساخته 5 متری مستطیلی اینتکس را دارند تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس می توانند خرید محصول را انجام دهند و آن را وارد سبد خرید خود نمایند تا در طی سال های زیاد بهترین اوقات را داشته باشند.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب17203 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...