استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 122*457 گرد اینتکس

از {{model.count}}

intex 26726

تعداد
نوع
29,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 122*457 گرد اینتکس از سری محصولات پر کاربرد در زمینه ایجاد استخر تفریحی است و در زمینه صنعت نیز کاربرد دارد به طوری که می توان از آن جهت ذخیره آب نیز استفاده کرد. این محصول بدنه ای گرد دارد و ابعاد بزرگی را شامل می شود و می تواند محیطی بزرگ برای فعالیت های افراد باشد. علاوه بر این موارد استخر پیش ساخته مد نظر قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد که می توان خریدی مناسب جهت استفاده در طی سال های زیاد را انجام داد. به دلیل وجود ضخامت زیاد در بدنه افراد می توانند از این محصول کاربردی در محیط های مختلف به ویژه فضای باز استفاده نمایند. چرا که بر روی سطوح گوناگون قرار می گیرد و می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد. 

خرید استخر پیش ساخته 122*457 گرد اینتکس جدیداین محصول بی نظیر دارای زیر انداز نیز می باشد که ضخامت بخش کف را افزایش می دهد و می تواند شرایط را برای استفاده در فضای باز مهیا سازد. در زمان راه اندازی و نصب محصول می بایست سطح مورد نظر را بررسی کرد تا در نهایت عاری از اشیاء تیز باشد تا بدنه را دچار آسیب نکند و بتوان با سازگاری زیاد محصول را در طی سال های طولانی مورد استفاده قرار داد. استخر پیش ساخته مد نظر دارای درپوش نیز می باشد که از ورود آلودگی و شاخه و برگ به داخل آب جلوگیری می نماید. همچنین می تواند تعداد تعویض آب استخر را کاهش دهد تا علاقه مندان بتوانند با صرفه جویی در آب از چنین محیطی لذت ببرند. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که در نزدیکی استخر پیش ساخته از روشن کردن آتش جلوگیری نمایید. چرا که بدنه به دلیل جنس پی وی سی برزنتی که نوعی پلاستیک فشرده با کیفیت است قابلیت اشتعال دارد و به سرعت واکنش می دهد و در نهایت خرابی بدنه را در پی دارد. به جهت انتخاب و خرید آسان استخر پیش ساخته 122*457 گرد اینتکس به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه دارد
نوع پمپ فیلتری 220 ولت
درپوش دارد
زیرانداز دارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...