استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد 122*549 اینتکس

از {{model.count}}

intex 26732

تعداد
نوع
43,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد 122*549 اینتکس به دلیل بزرگ بودن ابعاد برای ایجاد استخر تفریحات آبی خانوادگی ساخته شده است و فضایی جادار را ایجاد می کند. به طوری که علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کنند و آن را جایگزین استخر های بتنی و قدیمی نمایند. استخر پیش ساخته مد نظر دارای تمامی امکانات لازم می باشد و راحتی افراد را تضمین می کند. به طوری که هم دارای زیر انداز و درپوش می باشد و هم پمپ تصفیه آب دارد و نردبان ضد زنگ نیز در کنار محصول ارائه می گردد. به این صورت می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد بهره مند شد. استخر پیش ساخته به راحتی راه اندازی و نصب می شود و تنها با کنار هم قرار گرفتن اجزای تشکیل دهنده می توان از محیط استفاده کرد. 

خرید استخر پیش ساخته گرد 122*549 اینتکس جدیدعلاوه بر این موارد اگر نسبت به مراقبت از محصول اقدام کرد و به درستی از آن استفاده نمود. می توان طول عمر آن را تضمین کرد و به خطر نینداخت و در نهایت توانست از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. مراقبت از بخش برزنتی بدنه لازم و ضروری است که باید به آن توجه بیش تری شود. چرا که در این قسمت آب پر می شود و با آسیب به آن دیگر نمی توان از محصول به جهت داشتن بهترین تفریحات آبی استفاده کرد و در واقع آب به بیرون نشت داده می شود. در این صورت استخر پیش ساخته مد نظر مقاوم و محکم است و نباید بدنه را تحت تاثیر قرار داد تا دچار آسیب شود و مشکلات مختلف را ایجاد کند و دیگر قابلیت استفاده شدن نداشته باشد. علاقه مندان می توانند به جهت داشت استخر پیش ساخته گرد 122*549 اینتکس با تمامی لوازم مورد نیاز و داشتن امکانات کامل به سایت فروشگاه سنتر اینتکس به صورت غیر حضوری مراجعه کنند و محصول را از دسته بندی مربوط به استخر پیش ساخته وارد سبد خرید خود نمایند.

نوعگرد
ظرفیت آب24311 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هافولاد ضد زنگ
جنس رویهPVC با الیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 4400 لیتر
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هامدت زمان راه اندازی : 60 دقیقه
وزن بسته بندی : 98.9 کیلوگرم
ارتفاع مفید آب : 107 سانتی متر
دارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...