استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد طرح اقیانوسی با پمپ تصفیه

از {{model.count}}

Intex 28208

تعداد
نوع
12,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد طرح اقیانوسی با پمپ تصفیه یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته با طراحی جدید است که زیبایی زیادی دارد و توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند تا علاقه مندان بتوانند با خیالی آسوده از وجود این محصول بی نظیر لذت ببرند. استخر پیش ساخته ساختاری گرد دارد که جادار و مناسب می باشد تا اعضای خانواده نیز به راحتی از حضور در محیط آبی لذت ببرند و بتوانند ساعات خوشی را در روز های گرم تابستان سپری کنند.

خرید استخر پیش ساخته گرد طرح اقیانوسی با پمپ تصفیه جدید این محصول بی نظیر با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد جزو پر فروش ترین استخر پیش ساخته معرفی می شود که قیمت مناسبی نیز دارد و می توان به راحتی آن را مورد خریداری قرار داد. در این صورت شرایط برای داشتن چنین محیطی با کم ترین هزینه مهیا می باشد که در مقایسه با ایجاد استخر های بتنی و قدیمی بسیار مقرون به صرفه است. داشتن پمپ تصفیه آب یکی از مهم ترین مزیت های موجود در استخر پیش ساخته است که بابت داشتن آن هزینه جداگانه پرداخت نمی شود و می توان آب داخل استخر را به صورت مداوم در حالت تصفیه شده به دست آورد. تصفیه آب داخل استخر ضروری می باشد تا محیط همواره عاری از آلودگی باشد و بتوان با یکبار پر کردن بدنه از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد. در واقع در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود و نیازی به تعویض مکرر آب داخل آن نیست. بدنه نیز با جلوگیری از آلودگی در امان می ماند و نیاز به تمیز کردن مداوم بخش داخلی نمی باشد. در این صورت طول عمر دچار مشکل نمی شود و می توان به راحتی از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. استخر پیش ساخته با بدنه گرد در کم ترین زمان راه اندازی و نصب می شود و می تواند محیطی منحصر به فرد برای تفریحات آبی دست جمعی باشد. از این رو کسانی که تمایل به خرید آن دارند می توانند از طریق مراجعه به سایت سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

نوعگرد
ظرقیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...