استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته کوچک صورتی فریمی

از {{model.count}}

intex 57172

تعداد
نوع
2,480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کوچک صورتی فریمی جدید ترین محصول شرکت اینتکس است که با داشتن بدنه مقاوم و منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو بادوام ترین بدنه های استخر پیش ساخته است. به طوری که در کم ترین زمان برای استفاده و بهره برداری آماده می شود و می توان از آن لذت برد. استخر پیش ساخته مد نظر بدنه ای کوچک و کمجا دارد و با قابلیت حمل و نقل آسان می توان آن را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت.

خرید استخر پیش ساخته کوچک صورتی فریمی ارزان در این صورت امکان داشتن تفریحات آبی برای کودکان در تمامی موارد وجود دارد و می توانند از شرایط به دست آمده لذت ببرند. استخر پیش ساخته با داشتن رنگ فانتزی و زیبا که به شکل صورتی می باشد رضایت مخاطب را جلب می کند و مورد توجه کودکان قرار می گیرد و به عنوان یک محصول دخترانه معرفی می گردد. در این صورت کسانی که به دنبال تهیه یک محیط مناسب با بدنه استاندارد و محکم می باشند که ایمنی کودکان را نیز تامین نماید می توانند این محصول را خریداری کنند و نسبت به استفاده از آن در طی سال های زیاد بهره برداری نمایند. استخر پیش ساخته با سازه های آلومینیومی و کم جا در بسته بندی قرار دارد و با رسیدن به مکان مورد نظر می توان آن ها را در کنار هم قرار داد و در نهایت توانست چنین فضایی را ایجاد نمود. این محصول برند و اصل دارای طول عمر بالا می باشد که با رعایت نکات ایمنی و نگه داری درست از آن می توان سال های زیاد از محصول استفاده کرد و شاهد آسیب در بدنه نشد. کسانی که به دنبال خرید استخر پیش ساخته کوچک صورتی فریمی می باشند و فروشگاهی معتبر جهت ثبت سفارش نمی شناسند می توانند به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایند که دارای قیمت مناسب و کیفیت اصل می باشد و می توان در مکان های مختلف از آن استفاده کرد.

نوعمربعی کودک
ظرفیت آب337 لیتر
طول122 سانتی متر
عرض122 سانتی متر
ارتفاع30 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابل نصب و جمع در مدت زمان چند دقیقه
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...