استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته مستطیلی مجهز 10 متری

از {{model.count}}

intex 26376

تعداد
نوع
118,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی مجهز 10 متری استحکام لازم جهت استفاده در طولانی مدت را دارد و می تواند به بهترین شکل برای افراد استخر تفریحات مهیج آبی را ایجاد سازد. فضای به وجود آمده با این محصول بزرگ و جادار است که در این صورت می توان با خیالی آسوده تعداد زیادی از افراد را در داخل ان قرار داد و از وجود آن بهره برداری کرد. استخر پیش ساخته دارای سازه های محکم و استوار می باشد که قابلیت ضد زنگ دارند. اما با برخورد و ضربه محکم دچار شکستگی می شوند که در این صورت سلامت بدنه به خطر می افتد و تعادل و استحکام آن از بین می رود. به طور کلی مراقبت و نگه داری از بخش برزنتی محصول مهم تر می باشد که قابلیت ترمیم دارد اما در برخی مواقع آسیب جدی است و ترمیم نیز امکان پذیر نمی باشد. در نتیجه برای جلوگیری از آسیب به استخر پیش ساخته و کم شدن طول عمر آن باید قبل از نصب محصول از سلامت آن با خبر بود و بخش مورد نظر را عاری از وسایل نوک تیز کرد.

خرید استخر پیش ساخته مستطیلی مجهز 10 متری بزرگ با بررسی سطح مورد نظر این کار رخ می دهد اما برای ایمنی بیش تر با خرید محصول زیر انداز نیز ارائه می گردد تا در نتیجه بتوان بخش کف را ضخیم تر نمود و از پارگی و سوراخ شدن آن جلوگیری کرد. در کنار محصول وسایل دیگری نیز ارائه می شود که از جمله آن می توان به درپوش نیز اشاره داشت. در پوش در زمان استفاده نکردن از استخر پیش ساخته باعث جلوگیری از ورود آلودگی به داخل آب می شود و می تواند سبب تعویض کم تر آب استخر و صرفه جویی در آب شود. به این ترتیب موردی مهم به حساب می آید که به صورت رایگان به خریداران داده می شود. وجود پمپ تصفیه آب نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که آب داخل استخر را به صورت مداوم تصفیه می کند و می تواند محیط را عاری از آلودگی سازد. کسانی که به دنبال خرید استخر پیش ساخته مستطیلی مجهز 10 متری می باشند می توانند از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایند.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان ، دفترچه آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...