استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته مستطیلی بزرگ 244*488 خانوادگی

از {{model.count}}

intex 26792

تعداد
نوع
37,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی بزرگ 244*488 خانوادگی بزرگ و جادار در اختیار تمامی علاقه مندان قرار می گیرد تا با کم ترین هزینه بتوانند محیطی بی عیب و نقص برای تفریحات مهیج آبی ایجاد سازند. این محصول بی نظیر از نظر کیفی در درجه بالایی قرار دارد و دارای بدنه ای ضخیم و مقاوم می باشد که با داشتن طول عمر بالا می تواند بهترین لحظات را برای افراد ایجاد سازد. استخر پیش ساخته محصولی فصلی به حساب می آید که افراد باید نکات مورد نظر در خصوص نگه داری و استفاده درست از محصول را رعایت کنند. چرا که در زمان ایجاد محصول در فضای باز بدنه در معرض آسیب های مختلف قرار می گیرد که با جلوگیری از آن ها محصول به خطر نمی افتد و می توان آن را در طی سال های زیاد مورد بهره  برداری قرار داد. استخر پیش ساخته مد نظر دارای بدنه ای منعطف از جنس برزنت است که باید از یخ زدگی در امان باشد.

 به این ترتیب زمانی که محصول در فضای باز ایجاد می شود باید در فصول سرد سال جمع آوری شود تا از بروز آسیب و یخ زدگی در امان باشد و بتوان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد مجدد در فصول گرم سال برای استفاده مهیا شود. این محصول بی نظیر دارای پایه های آلومینیومی و ضد زنگ است که به نوبه خود استحکام زیادی را ایجاد می کند و تمامی وزن بدنه و آب داخل استخر را تحمل می کند. به دلیل داشتن مقاومت بالا و قابلیت ضد زنگ و ضد پوسیدگی دچار شکستگی نمی شود و می توان بهترین شرایط را از آن کسب کرد. به جهت انتخاب و خرید استخر پیش ساخته مستطیلی بزرگ 244*488 خانوادگی با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به صورت حضوری و غیر حضوری به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کرد تا محصول با قیمت استاندارد و همچنین کیفیت اصل و اورجینال به افراد ارائه گردد و دارای طول عمر بالا باشد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب10784 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری (3407 لیتر)
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان ، بسته آموزشی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...