استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی 2.2*4.5 بزرگ با پمپ تصفیه

از {{model.count}}

Intex 28274

تعداد
نوع
16,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 2.2*4.5 بزرگ با پمپ تصفیه از سری محصولات برند و اصل است که با کیفیت بسیار زیاد روانه بازار شده است و می تواند نیاز افراد به آبتنی  و شنا را در فصول گرم سال پاسخگو باشد. این محصول بی نظیر دارای بخش های استاندارد و ایمن است که با حضور در محیط شرایط ایمن افراد را نیز تامین می کند و از آن جایی که بدنه بزرگی دارد دارای استحکام بالا در زمان حضور در چنین فضایی می باشد. استخر پیش ساخته به عنوان جایگزین برای استخر های بتنی نیز معرفی می شود که بدون نیاز به آموزش می توان بر روی سطوح مختلف ان را راه اندازی و نصب نمود و از وجود آن بهره برداری کرد. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بخش برزنتی محصول می بایست محیط را مورد بررسی قرار داد تا در نهایت محیط عاری از اشیاء تیز باشد و بتواند از بروز آسیب به بدنه جلوگیری شود.

خرید استخر پیش ساخته فریمی 2.2*4.5 بزرگ با پمپ تصفیه ارزان آسیبی که ناشی از برخورد اشیاء تیز با بدنه می باشد سوراخ شدگی و پارگی است که سلامت بدنه به خطر می افتد و آب به بیرون از آن نشت داده می شود. در نتیجه قابلیت  استفاده مجدد ندارد و لذا تنها با ترمیم بدنه در صورت امکان ترمیم شدن می توان به استفاده از این محصول اقدام کرد. استخر پیش ساخته مد نظر از بخش های از قبل ساخته شده تشکیل شده است که شامل سازه ها مقاوم با بدنه برزنتی می باشد که به هم متصل شده و در نهایت تشکیل چنین موقعیتی را می دهد. به این ترتیب از نظر استحکام و ایمنی می توان اطمینان کامل را حاصل کرد و همچنین برای استفاده در طول سال های زیاد آن را انتخاب نمود و در نهایت از محصول مراقبت کرد و به درستی استفاده کرد تا در نهایت توانست با طول عمر بالا آن را مورد بهره برداری قرار داد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید استخر پیش ساخته فریمی 2.2*4.5 بزرگ با پمپ تصفیه می باشند از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایند.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب7127 لیتر
طول450 سانتی متر
عرض220 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 25.5 کیلو گرم
اقلام همراهبسته تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...