استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس

از {{model.count}}

Intex 26710

تعداد
نوع
9,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس به عنوان استخری کمجا و خاص معرفی می شود که در فضای کوچک نیز قابل اجرا می باشد و می تواند بهترین تفریحات مهیج آبی را برای علاقه مندان رقم بزند. استخر پیش ساخته مد نظر دارای ساختار گرد است و دارای مزیت های زیاد می باشد. به طوری که قابلیت حمل و جا به جایی دارد و از گزند هر گونه خرابی و آسیب در امان می باشد. به دلیل وجود بدنه ای که به راحتی نصب و راه اندازی می شود افراد زیادی به سمت داشتن آن کشیده می شوند و می توانند ساعات خوشی را به دست آورند و از آن لذت ببرند. بدنه دارای بخشی از جنس برزنت می باشد که انعطاف بالا دارد و دارای الیاف شمعی نیز می باشد به طوری که به راحتی به سازه های محصول متصل می گردد و می توان فضای دلخواهی را رقم زد.

فروش استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس جدید سازه های محصول نیز با جنس آلومینیومی و مقاوم دارای قابلیت ضد زنگ می باشند می تواند در موقعیت استاندارد و ایمن تحمل وزن بالایی داشته باشند و مانند اسکلت ساختمان استخر پیش ساخته را احاطه کنند و سبب داشتن ساختاری مقاوم برای داشتن تفریحات مهیج آبی شود. به این ترتیب کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول هستند باید بدانند که محصولی بی نظیر با سازگاری لازم می باشد و از طول عمر بالا برخوردار است به طوری که می توان بدون نیاز به سایر محیط های آبی و یا استخر های بتنی از این محصول استفاده کرد و لحظات شادی را تجربه نمود. در داخل این محصول کودکان به همراه والدین خود جای می گیرند و تمامی استاندارد های لازم وجود دارد و به دلیل کمجا بودن می توان آن را در حیاط های بزرگ نیز مورد استفاده قرار داد. انتخاب و خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس با توجه به نیاز علاقه مندان تنها از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس انجام می شود که با قیمت مناسب محصول را ارائه داشته است.

نوعگرد
ظرقیت آب6503 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...