استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس قطر 366

از {{model.count}}

Intex 28210

تعداد
نوع
8,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس قطر 366 یکی از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس است که در نهایت کیفیت روانه بازار شده است و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول بی نظیر دارای دو بخش اصلی می باشد که تشکیل دهنده بدنه آن است و دارای سازه های مقاوم و منحصر به فرد است که با قابلیت ضد زنگ بودن می تواند شرایط خوبی را برای استفاده کنندگان ایجاد کند که هم استحکام بالا می باشد و هم طول عمر زیادی را در پی دارد. این محصول از بدنه برزنتی نیز تشکیل شده است که ضخامت زیادی دارد و دارای انعطاف برای نصب آسان می باشد.

خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس قطر 366 ارزان زمانی که علاقه مندان تمایل به داشتن این محصول پیدا می کنند می توانند فضای مناسبی را انتخاب نمایند و در نهایت محیط از وجود اشیاء تیز مورد بررسی قرار می گیرد تا عاری از این موارد باشد و به بدنه آسیب وارد نکند. در نهایت بدنه برزنتی به سازه های آلومینیومی و ضد زنگ متصل می شود و می تواند محیطی بی نظیر با استحکام بالا را رقم بزند. این محصول بی نظیر دارای سازگاری زیاد با فضای باز می باشد و می تواند در طی سال های زیاد مورد بهره برداری قرار گیرد. اما باید در فصول سرد سال آن را جمع آوری نمود تا در نهایت بدنه از یخ زدگی در امان بماند و دچار مشکل نشود. با یخ زدن بدنه و شروع گرما بخش برزنتی محصول در معرض آسیب قرار می گیرد و دچار پارگی می شود و در نتیجه قابلیت استفاده شدن ندارد. به این ترتیب برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محصول و داشتن بهترین اوقات در بهترین شرایط تنها می توان از محصول در فصول گرم سال استفاده کرد و آن را در فصول سرد سال جمع آوری نمود و در محیطی ایمن نگه داری کرد. چنانچه تمایل به داشتن استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس قطر 366 دارید تنها می توانید با مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازید.

نوعگرد
ظرفیت آب6503 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...