استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس

از {{model.count}}

Intex 28242

تعداد
نوع
31,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس با داشتن امکانات زیاد دارای بدنه ای بی عیب و نقص می باشد که علاقه مندان قادر به استفاده و بهره برداری از آن هستند و می توانند بدون هر گونه محدودیت محصول را برای استفاده در طی سال های زیاد داشته باشند. این محصول فضای بزرگی را اشغال می کند و برای راه اندازی آن نیاز به جایی بزرگ می باشد تا به راحتی تمامی اجزای تشکیل دهنده آن در کنار هم قرار گیرند و در نهایت موقعیت برای بهترین تفریحات آبی مهیا شود. استخر پیش ساخته فریمی با بدنه گرد دارای تمامی امکانات کامل می باشد که شامل پمپ تصفیه آب فیلتری و نردبان می باشد که مهم ترین محصولات به حساب می آید. این محصول را می توان با قیمت استاندارد و مناسب سفارش داد. 

خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس ارزانبه این خاطر در مقایسه با ایجاد استخر های بتنی و قدیمی هزینه ای کم تر به بار می آورد اما موقعیت بهتری را ایجاد می سازد. به این ترتیب به افراد زیادی پیشنهاد می شود که در این صورت دارندگان باغ و ویلا می توانند بهترین استخر تفریحات آبی را ایجاد کرد. استخر تفریحات آبی به دلیل بزرگ بودن برای استفاده اعضای خانواده ساخته شده است که می توان به جهت آموزش شنا نیز از آن استفاده کرد. این محصول تشکیل شده از بخش منعطف و سازه های محکم که به هم متصل می شود و استحکام زیادی را ایجاد می سازد. بخش منعطف محصول برزنتی می باشد که قابلیت سوراخ شدن دارد. در این صورت کسانی که قصد نصب این محصول را دارند باید محیط را از نظر وجود اشیاء تیز مورد بررسی قرار دهند تا در نهایت بتوانند شرایط خوبی داشته باشند و آب داخل آن نیز به بیرون نشت داده نشود. استخر پیش ساخته جایگزین استخر های بتنی است که قابلیت حمل و جا به جایی دارد و به آسانی راه اندازی و نصب می شود. چنانچه به دنبال خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس می باشید از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب16015 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 3785 لیتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...