استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 3 در 2 اینتکس

از {{model.count}}

Intex 28272

تعداد
نوع
9,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 3 در 2 اینتکس محصولی مقرون به صرفه برای ایجاد استخر تفریحات آبی می باشد که بدنه ای جادار را شامل می شود تا در داخل آن بتوان با ایمنی کامل تفریحات مهیج آبی را انجام داد. این محصول به دلیل داشتن ساختار منحصر به فرد و قیمت مناسب در زمینه صنعت نیز کاربرد دارد و قادر به تشکیل استخر پرورش ماهی می باشد تا علاقه مندان بتوانند کسب و کاری کوچک را نیز ایجاد نمایند و به پرورش انواع ماهی های مختلف بپردازند.

خرید استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 3 در 2 اینتکس جدید این محصول بدون پمپ تصفیه آب می باشد اما قابلیت اتصال به پمپ تصفیه آب را دارد و می توان به صورت جداگانه نسبت به خرید چنین محصولی اقدام کرد. با وجود پمپ تصفیه آب متصل به بدنه شرایط برای داشتن محیطی عاری از آلودگی مهیا می شود و می توان با خیالی آسوده در محیط حضور پیدا کرد. مورد بعدی که مورد بحث دارندگان استخر پیش ساخته فریمی می باشد این است که در زمان استفاده از محصول می بایست نسبت به مراقبت از بدنه نیز اقدام کرد و به درستی از آن بهره برداری کرد. چرا که بدنه در بخش برزنتی دارای حساسیت های مختلف می باشد و آسیب پذیر است. در این صورت باید سلامت آن را حفظ نمود تا قابلیت استفاده از این محصول مهیا گردد و بتوان از آن بهترین شرایط را کسب کرد. استخر پیش ساخته فریمی مد نظر مستطیلی شکل است و ابعاد استاندارد و مناسبی دارد به طوری که در محیط های مختلف جای می گیرد و استخری کمجا را رقم می زند. با این وجود است که افراد می توانند از این محصول برای استفاده خانواده بهره برداری نمایند و ساعات خوشی را در روز های تابستان کسب نمایند. انتخاب و خرید استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 3 در 2 اینتکس تنها از نمایندگی سنتر اینتکس انجام می شود که به راحتی می توان خرید خود را نهایی نمود و محصول را وارد سبد خرید خود کرد.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب3834 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع75 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...