استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 160*260

از {{model.count}}

intex 28271

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 160*260 جزو استخر های کمجا برای استفاده در مکان های مختلف است که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. استخر پیش ساخته از نوع فریمی می باشد که سازه های آن از جنس آلومینیوم ضد زنگ است و در گذر زمان دچار پوسیدگی و شکستگی نمی شود. تنها می توان از برخورد محکم و ضربه به سازه ها خودداری کرد تا دچار شستگی در اثر چنین عواملی نشوند.

خرید استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 160*260 ارزان بخش دیگر محصول که از جنس برزنتی می باشد دارای انعطاف زیاد است تا به راحتی به سازه ها متصل شده و بتوان با خیالی آسوده از آن بهره برداری نمود. این قسمت از محصول نیاز به مراقبت بیش تر دارد و در واقع مهم ترین بخش این استخر پیش ساخته معرفی می شود. چرا که آب در این قسمت جمع می شود و افراد در قسمت برزنتی به تفریحات آبی می پردازند. در واقع آسیب به قسمت برزنتی سلامت کل بدنه را تحت تاثیر قرار می دهد و قابلیت استفاده از آن را کاهش می دهد. در این صورت تنها با ترمیم بدنه می توان مجدد از محصول استفاده کرد. قسمت برزنتی در برابر برخورد با اشیاء تیز دچار سوراخ شدگی و آسیب می شود. همچنین قابلیت اشتعال دارد و با نزدیک شدن به حرارت و شعله تحت تاثیر قرار می گیرد. در این صورت می بایست نسبت به رعایت کردن این نکات توجه داشت تا محیطی عاری از مشکل برای سال های زیاد را کسب کرد و از آن بهره برداری نمود. در زمان نصب محصول نیز محیط مورد بررسی قرار می گیرد تا سطح مورد نظر هیچ مشکلی نداشته باشد و بدنه را تهدید نکند. چنانچه به دنبال فروشگاهی معتبر جهت ثبت سفارش می باشید می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید که محصولات را با تنوع بسیار زیاد ارائه داشته است. این فروشگاه با امکان خرید آسان در کم ترین زمان محصول را در اختیار افراد قرار می دهد.

نوعمستطیلی 
ظرفیت آب2282 لیتر
طول260 سانتی متر
عرض160 سانتی متر
ارتفاع65 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...