استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی کوچک

از {{model.count}}

Intex 28270

تعداد
نوع
7,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی کوچک به عنوان یک محصول پر کاربرد و منحصر به فرد معرفی می شود که تمامی رده های سنی اعم از کودک و نوجوان و یا بزرگسال می توانند از آن بهره برداری کنند. این محصول ابعاد کوچکی دارد به طوری که کودکان و نوجوانان در آن راحت می باشند. اما بزرگسال توان کم تری برای حضور در محیط دارد و نمی تواند به راحتی آبتنی کند. در این صورت به عنوان یک محصول کمجا و منحصر به فرد از آن یاد می شود که افراد می توانند با خیالی آسوده و با داشتن طول عمر بالا از آن لذت ببرند و در محیط های مختلف آن را نصب و راه اندازی نمایند.

خرید استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی کوچک ارزان استخر پیش ساخته دارای قیمت مناسب می باشد تا بتوان با توان مالی خود آن را خریداری کرد و در مسافرت و گردش نیز به همراه داشت. چرا که هم وزن کمی در مقایسه با سایر محصولات دارد و هم به درستی می توان آن را در محیط های مختلف اجرا کرد. در این صورت قابلیت به همراه داشتن در مسافرت را دارد تا با رسیدن به مکان مورد نظر در کم ترین زمان بتوان نسبت به راه اندازی و نصب محصول اقدام کرد. استخر پیش ساخته دارای مقاومت زیاد در برابر عوامل مختلف می باشد و می تواند سازگاری زیادی را ایجاد کند. اما با برخورد اشیاء تیز با بدنه دچار آسیب می شود. از این رو می بایست از برخورد اشیاء تیز به بدنه خودداری کرد و در نهایت توانست سلامت محصول را حفظ کرد تا بتوان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای بدنه ای منعطف نیز می باشد که به راحتی در محیط جای می گیرد و به سازه های متصل می گردد. به همین خاطر با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد می توان آن را در طی سال های زیاد استفاده و بهره برداری نمود. به جهت انتخاب و خرید آسان استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی کوچک تنها می توان از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام کرد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب1662 لیتر
طول220 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع60 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 13 کیلو گرم
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...