استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی طرحدار گرد

از {{model.count}}

intex 28206

تعداد
نوع
8,950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی طرحدار گرد به عنوان محبوب ترین و کاربردی ترین استخر پیش ساخته معرفی می شود که دارای بدنه ای محکم و استوار است تا بتوان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد. این محصول بدنه ای گرد دارد که مورد محبوبیت کسانی قرار می گیرد که به چنین ساختاری علاقه دارند. همچنین دارای پایه های ضخیم و ضد زنگ می باشد که تمامی وزن محصول و آب داخل آن را تحمل می کند و می تواند بدون آسیب و خرابی در طول عمر بالا استحکام خود را داشته باشد. استخر پیش ساخته مد نظر تمامی استاندارد های لازم را دارد.

 به طوری که می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد و از وجود آن بهره برداری کرد و خریدی به صرفه را کسب نمود. این محصول ساخت شرکت اینتکس است که تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه تولید می کند که می توان از نظر طول عمر و کارایی نسبت به آن اطمینان کامل را حاصل نمود. اما با تمامی این موارد بدنه دچار مشکل می شود و می تواند در گذر زمان آسیب هایی را ببیند که با وجود برخی از آن ها استفاده از محصول امکان پذیر نخواهد بود و می بایست نسبت به ترمیم محصول اقدام کرد. بدنه در اثر سوراخ شدگی دچار نشتی می شود و آب را به بیرون از بدنه نشت می دهد. همچنین دارای قابلیت اشتعال است که با نزدیک شدن شعله و حرارت به بدنه تغییر شکل پیدا می کند و دچار پارگی و خرابی می گردد. به این ترتیب کسانی که دارای این محصول می باشند می بایست نسبت به مراقبت کردن از آن نیز اقدام نمایند و همچنین از این محصول بی نظیر به درستی استفاده نمایند تا در نهایت بتوان محیطی بی عیب و نقص برای استفاده در طول سال های زیاد را به دست آورند. انتخاب و خرید استخر پیش ساخته فریمی طرحدار گرد با قیمت مناسب و کیفیت اصل و اورجینال با ورود به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می گیرد.

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ -
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...